رئیس دادگستری اهر:

عزت و اقتدار نظام حاصل تدابیر پیامبرگونه رهبری است

رئیس دادگستری اهر با گرامیداشت سالروز قیام خونین پانزده خردادماه سال 1342، گفت: اکنون‌که عزت و اقتدار در جهان داریم حاصل خون شهدا، امام خمینی(ره) و رهبری پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب بوده که موجب هراس دشمنان است.
کد خبر: ۸۸۶۹۲۲۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری افزود: امروز که میلیون‌ها نفر در ایران بر سر سفره انقلاب اسلامی نشسته‌اند، نتیجه تلاش و مجاهدت علما بوده و امام خمینی(ره) به دین اسلام عزت بخشیده و کشور را مجدداً احیا کرده‌اند.

وی اظهار کرد: در حکومتی که دو هزار و 500 سال قدمت داشته و مردم ایران در خفگان زندگی می‌کردند کسی جرات حرف زدن علیه رژیم را نداشت و تنها امام خمینی(ره) توانست بر آن غالب شود و مردم نیز در سراسر کشور از امام راحل پشتیبانی کردند.

حجت‌الاسلام نظری بابیان این‌که علما ادامه‌دهنده راه اهل‌بیت (ع) هستند، گفت: برای تداوم راه ائمه اطهار علما زحمات بسیاری کشیده‌اند و هر عالمی، مرجعی و دانشمندی در عرصه خود به وظیفه‌اش عملکردِ است و در واقع مشعل‌داران اسلام واقعی علمای اعلام هستند و در تاریخ نمی‌توان یافت که عالمی زیر قراردادی را امضا کند برعلیه اسلام باشد.

رئیس دادگستری اهر ادامه داد: بنا به توصیه پیامبر اکرم (ص) نباید هیچ‌گاه دو اصل قرآن و اهل‌بیت (ع) را در زندگی فراموش شود در حالی که همه عزت مسلمین به این دو توصیه پیامبر بستگی دارد.

حجت‌الاسلام نظری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در ماه رمضان بهترین عمل دوری از نافرمانی و گناه است، بیان کرد: آن چیزی که انسان را به بدبختی می‌کشاند و آخرت و دنیا از وی می‌گیرد گناه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار