مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۹ روستای استان ۳۵۰ خانوار روستایی اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۶۹۲۵۸
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم ، درآیین کلنگ‌زنی 9 طرح گازرسانی در اردبیل اظهار داشت:برای اتمام عملیات گازرسانی به این پروژه اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال پیش‌بینی شده کهدر مجموع 63 کیلومتر شبکه گذاری اجرا می‌شودو 350 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: افتخار دولت یازدهم این است که درچهار سال گذشته در استان اردبیل به اندازه کل سال‌های قبل گازرسانی انجام شده و امیدواریم پروژه گازرسانی به 9 روستا در کمتر از مدت پیش‌بینی شدهبه اتمام برسد و پیش‌بینی می‌شود تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان تا پایان سالاز این نعمت الهی گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: با اتمام پروژه گازرسانی اهالیروستاهای محمد جانلو، کفتاره، نقدی کندی،شریف بیگلو، گل تپه، چاغونگونش، خواجه بلاغ، ایمیر، آق قلعه و محور صنعتی روستاهای مسیر شریف بیگلو از توابع بخش مرکزی شهرستان اردبیل از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

فرماندار شهرستان اردبیل نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از آغاز عملیات گازرسانی به 9 روستای دیگر استان اردبیل گفت: دولت یازدهم در بحث محرومیت‌زدایی روستایی برنامه‌های خوبی را پیش‌بینی کرده و هدف دولت، تصویب قوانینی است که در حوزه‌های مختلفاز مشکلات مردم بکاهد و تحقق این هدف تنهابا اتحاد و همدلی میسر خواهد بود.

جواد زنجانی افزود: امیدوارم این پروژه که امروز کلنگ‌زنی خواهد شد براساس برنامه زمان‌بندی به مرحله اجرا در آید تا مردم این منطقه نیز از نعمت گاز برخوردار شوند چرا که گاز سرمایه کشور و سرمایه این نسل و نسل‌های آینده است که در استفاده از گاز طبیعی نباید زیاده روی کنیم که خود سبب کم شدن هزینه‌های هموطنان و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی کشور می‌شود و نیز نسل‌های آینده می‌توانند از آن استفاده کنند.

ارسال نظرات