نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تنها راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استقامت و ایستادگی در جبهه حق است افزود: دستیابی به استقلال وآزادی در چارچوب اصول دینی و تحقق حاکمیت دینی بر مبنای تدبیر خداوند و ایستادگی در برابر استکبار و دفاع از مظلومین است که هزینه دارد.
کد خبر: ۸۸۶۹۲۷۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان،حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در گردهمایی سیاسی در میان پاسداران سپاه قدس گیلان با اشاره به مهمترین چالش ها در حاکمیت دینی، اظهار کرد:در طول 38 سال از گذشت انقلاب با چالش های انقلاب اسلامی با چالش های بسیاری روبرو بوده است.

وی نخستین چالش نظام را در دولت موقت عنوان کرد و گفت:این چالش در تفاوت ديدگاه حضرت امام خمینی (ره) با دولت موقت و بازرگان بود.

 نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه این چالش ها در دولت های بعد از دولت بازرگان نیز مشاهده شد،یادآور شد:ریشه تمام این چالش ها اعتقادی و برآینديش گفتمانی،ساختاری و رفتاری است.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه ليبراله کردن انقلاب از دوره کارگزاران شروع و در دوره اصلاحات ادامه یافت،گفت:نظریه غرب گرایی در این دوران گسترش یافت.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به علل و عوامل شکل گیری جبهه و جناح یادآور شد: عدم شناخت ماهيت عناصر ترکیبی،سکوت و بی تفاوتی خواص،تاثیر گذاری شخصیت های باسابقه در شکل گیری، ایجاد جذب جمعیت واگرای خاکستری از عوامل شکل گیری جبهه و جناح است.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه در میان جناح های موجود در جامعه یکی جناح در جبهه حق و دیگری جبهه باطل است، اضافه کرد:خطر اصلی در برابر این جناح ها این است که خواص هر دو را حق بپدارند.

وی حوزه های تقابل جناح حق و باطل را در 5 محور بیان کرد و افزود:ولایت فقیه، سیاست خارجه، فرهنگ، اقتصاد و مدیریت از حوزه های تقابل است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تنها راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استقامت و ایستادگی در جبهه حق است، گفت: دستیابی به استقلال وآزادی در چارچوب اصول دینی و تحقق حاکمیت دینی بر مبنای تدبیر خداوند و ایستادگی در برابر استکبار و دفاع از مظلومین است که هزینه دارد.

حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه دشمنان همواره بدنبال خارج کردن ایران از تصمیم گیری جهانی هستند، افزود: دشمنان اسلام در پی آن هستند تا با ایجاد یک واگرایی، انقلاب اسلامی و حکومت برخواسته از آن را که الگویی برای تمام دنیا شده است را از مدار معادلات جهانی خارج کنند.

وی با اشاره به تنش ها میان قطر و عربستان و موضع گیری ایران در این باره،اضافه کرد: موضع گیری ایران در تنش این دو کشور تذکر به طرفین برای حل مسئله است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ایران با وجود رهبری هوشمند و سیاستمدار وارد بازی های ساختگی منطقه ای نمی شود، گفت:آمریکا و همپیانانش از نفوذ قدرت انقلاب اسلامی در حل مشکلات منطقه ای و جهانی واهمه دارند.

حجت الاسلام سعیدی سند 2030 را استحاله فرهنگی دانست و گفت: مفاد سند ۲۰۳۰ با ارزش‌های ایرانی و اسلامی مغایرت دارد و موضع گیری مقام معظم رهبری در برابر این سند بهنگام و به جا بود.

وی در پاسخ به کسانی که می گویند سند چند بند دارد و کذا... خاطرنشان کرد: شما انتظار دارید که همه بندهای این سند، ضد ایرانی و فرهنگ باشد و در ضمن چنان پیچیدگی در متن اسناد قرار می دهند که بعدها با تفسیر آن بندها را تبیین و اعمال می نمایند.

ارسال نظرات