مولوی سلامی:

توجه به توصیه‌های امام(ره) و رهبری راه پیشرفت ملت ایران است‌

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: توجه و عمل به توصیه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و انتقال آنها به نسل جدید تنها راه پیشرفت نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۶۹۲۸۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
مولوی نذیراحمد سلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان در زاهدان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) یک پیشوای مذهبی بود و وظیفه داشت انحراف دینی و سیاسی موجود در کشور را رفع کند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی که تحقق اراده‌ی الهی به‌وسیله‌ی امام خمینی و با کمک مردم بود، یک جابه‌جایی سیاسی صرف و کنار رفتن یک گروه از قدرت و روی کار آمدن گروه دیگر نبود، بلکه انقلاب اسلامی یک تحول عمیق و عظیم در عرصه‌ی سیاست کشور و در متن جامعه‌ی ایرانی بود.
وی بیان کرد: امام خمینی در خلال سخنان خود، هدف‌های حداکثری انقلاب اسلامی را بیان می‌کردند که حتی برخی افراد سیاسی پخته و مبارز نیز تحقق آنها را بعید می دانستند.
وی افزود:پیش از انقلاب بیگانگان و حکام ظالم کشور ثروت‌های ملت ایران را مصادره کرده بودند و در آن زمان مردم تنها نقش مصرف‌کننده داشتند و بیگانگان و حکام سعی در منحرف کردن مردم داشتند که در چنین شرایطی امام(ره) تصمیم گرفت جلوی این ظلم‌ها ایستادگی کند و رسالت خود را به خوبی انجام داد.

وی تصریح کرد: پس از شکل‌گیری انقلاب اسلامی برخی با تلاش برای ایجاد جریان‌های انحرافی به دنبال مصادره انقلاب بودند ولی خوشبختانه امام خمینی(ره) با بصیرت و نگاه عمیق خود در رابطه با این جریانات ورود کردند و اجازه ندادند انقلاب مصادره شود.

مولوی سلامی با بیان اینکه درایت سیاسی رهبر معظم انقلاب نشأت گرفته از تکیه بر اندیشه‌های امام(ره) است، افزود: امام خمینی(ره) شخصیتی استثنایی در جهان اسلام است که در دوران خود شخصیتی بی‌نظیر و دارای ابعاد گوناگونی از جمله ایمان به خدا، شجاعت و قاطعیت در برابر دشمنان بود.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: امروز اگر نگاهی به کشورهای جهان سوم بیندازیم، از دهه چهارم میلادی به بعد انقلاب‌های زیادی در کشورهای اسلامی و غیراسلامی رخ داده که برخی از آنها با یک جریان انحرافی دوباره به حالت قبل بازگشته و افرادی که قبل از انقلاب بر مسند حکومت بودند به حکومت‌داری رسیده‌اند اما این ماجرا در رابطه با انقلاب اسلامی ایران رخ نداده است.

وی تاکید کرد: توجه و عمل به توصیه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و انتقال آنها به نسل جدید تنها راه پیشرفت نظام اسلامی است که تک تک ملت بصیر ایران باید به آن اهتمام داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار