دستگاه های متولی می توانند در توسعه اخلاق قرآنی موثر واقع شوند و از اعتبارات اختصاص یافته برای ترویج اخلاق قرآنی بهره مند شوند.
کد خبر: ۸۸۶۹۴۶۰
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگا‌ه جشنواره رمضان با انتقاد از اینکه از اخلاق قرآنی فاصله گرفته ایم، گفت: یکی از نشانه های فاصله با اخلاق قرآنی افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

سیدبیوک موسوی افزود: ماه رمضان بهار فعالیت های قرآنی است ولی باید همین فعالیت ها در طول سال مستمر باشد.

وی خطاب به دستگاه های قرآنی و فرهنگی برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی عموم با روح قرآن ادامه داد: آموزش قرآن از دوران طفولیت از اثرگذاری بیشتری برخوردار است.

موسوی با انتقاد از اینکه از اخلاق قرآنی فاصله گرفته ایم، گفت: در کنار توسعه فرهنگ قرآن بایستی در جهت توسعه اخلاق قرآنی اهتمام ویژه داشت.

وی خطاب به متولیان فرهنگی و قرآنی خواستار تلاش برای توسعه اخلاق قرآنی در جامعه شد و افزود: جای خالی اخلاق قرآنی در جامعه احساس می شود.

موسوی عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این مجموعه ماموریت های بیشماری دارد که یکی از این ماموریت ها فعالیت های قرآنی است.

وی با بیان اینکه دستگاه های متولی می توانند در توسعه اخلاق قرآنی موثر واقع شوند، گفت: دستگاه های قرآنی می توانند از اعتبارات اختصاص یافته برای ترویج اخلاق قرآنی بهره مند شوند.

ارسال نظرات