خبرهای داغ:
متن بیاینیه سازمان بسیج هنرمندان استان قم به شرح زیر است.
کد خبر: ۸۸۶۹۴۶۴
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان قم به مناسبت پانزدهم خرداد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانه پانزدهم خرداد سازمان بسیج هنرمندان استان قم به شرح زیر است:

پانزدهم خرداد ماه روزی نیست که به این سادگی ها از ذهن ملّت انقلابی ایران – به ویژه مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهر خون و قیام، قم پاک شود. هر چند دشمن سعی دارد با کمرنگ جلوه دادن روزهای حماسه و ایثار، ایدئولوژی ناب حضرت امام (ره) را از صحنه تاریخ انقلاب محو نموده و آثار و ارزش های انقلاب و دفاع مقدس را به فراموشی بسپارد، اما آنگونه که مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) فرمودند: امروز جامعه را باید به دو قسمت انقلابی  و غیر انقلابی تقسیم کرد و هرکس تکلیف خودش را می داند – آنکه انقلابی است باید پای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستد و از خون سرخ هزاران شهید پاسداری کند. انقلابی کسی است که بی تفاوت نباشد و دشمن را بشناسد و از اهداف او آگاهی داشته باشد.

ما هنرمندان انقلابی استان قم با درست دست گرفتن بیرق ابا عبدالله الحسین (ع) و ایمان به کل یوم عاشورا کل ارض کرببلا به آن شده ایم تا با قلم خویش به زیباترین خط دنیا بنویسیم– انتظار فرج از نیمه خرداد کشم –و باورمان این است که هیچ کس نمی تواند در مقابل ملت انقلابی ایران بایستد.

ما هنرمندان انقلابی به موازات موشک های بالستیک ، آثاری خلق کرده ایم که ریشه در اعتقادمان به مقاومت و دفاع از آرمان های ناب امام (ره) دارد. فریادمان بلند است و تا زنده ایم رزمنده ایم...

ارسال نظرات