بسط و تعمیق ارزش‌های دینی، توسعه و گسترش فعالیت های کانون در مناطق محروم، توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان استان از اهداف کلی برنامه یک ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان می باشد.
کد خبر: ۸۸۶۹۵۴۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در دومین جلسه شورای فرهنگی بر بسط و تعمیق باورها و ارزشهای دینی و تقویت فرهنگ اسلامی ایرانی در برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون تاکید کرد.

محمد نقی صالحی با اشاره به تکمیل برنامه‌ی پیش‌بینی کانون استان در سال 1396 افزود: برنامه 1396 کانون استان با استناد به اسناد بالا دستی از جمله چشم انداز 10 ساله‌ی کانون و رهنمودها و سیاست‌های مدیرعامل و برنامه معاونت فرهنگی و پیشنهادات مراکز فرهنگی هنری و کارشناسان استان تدوین شده و بعد از تایید ستاد، اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اهداف کلی برنامه یک ساله استان اظهار داشت: بسط و تعمیق ارزش‌های دینی، توسعه و گسترش فعالیت های کانون در مناطق محروم، توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان استان، اجرای طرح کانون مدرسه و طرح کانون نمایش، توسعه کارگاه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی مرتبط با نیازهای اساسی کانون، اجرای دوره‌های آموزشی و مهارتی برای مربیان و کارشناسان و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های علمی، ادبی، هنری و دینی کانون، جذب و نگهداشت اعضا، توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری متناسب با نیازهای روز، تقویت تعامل و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌های فرهنگی مرتبط با کودکان و نوجوانان و فراهم سازی امکان دسترسی همه کودکان و نوجوانان به محصولات و تولیدات فرهنگی کانون از مهمترین اهداف برنامه یکساله است.

گفتنی است، در این جلسه کارشناسان و مربیان مسئول حاضر در جلسه به تبیین برنامه‌ها و تبادل نظر پیرامون مسایل کانون پرداختند.

ارسال نظرات