خبرهای داغ:
در مراسم سالروز بزرگداشت امام (ره)عنوان شد؛

از شاخصه های ویژه امام (ره) عدم تساهل در مقابل دشمنان دین بود

امام جمعه گیلانغرب گفت: امام خمینی (ره) در انجام وظیفه وادای تکلیف قاطع بود و از همه مهمتر عدم تساهل و سستی درمقابل استکبار و دشمنان از ویژگی های بارز امام بود.
کد خبر: ۸۸۶۹۶۰۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
 به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  امام جمعه گیلانغرب در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) درمسجدجامع این شهر اظهار داشت: هرآنچه امروز ملت ما و مسئولین ازبزرگی عزت کرامت وافتخاردرجهان دارندبه برکت انفاس قدسیه وراه روشن امام راحل(ره) است که در خرداد42 آنرا آغاز نمود وهمچنان ادامه دارد.

 
حجت الاسلام مهری تصریح کرد: امام به ما شعار میتوانیم را آموخت به ما عزت وآقایی داد تا امروز که قریب به 4 دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد در همه بخش های علمی وارد عرصه های موفقیت شویم.

 

 وی افزود: امام از بزرگترین شخصیت های دینی واسلامی دوران بود  که ویژگی های بلندی داشت؛ رافت و دوستی با خویشان و دشمنی با دشمنان و از دیدی دیگر باید گفت که امام در انجام وظیفه وادای تکلیف قاطع بود جاذبه ودافعه امام فروتنی وخاکساری او واز همه مهمتر عدم تساهل و تعامل درمقابل ستمکاران و خیانتکاران از ویژگی های  بارز امام بود.

 

وی افزود: امام از همه علوم لازم برخوردار بود، آینده نگری و عاقبت سنجی از ویژگی های شخصیتی امام بود که از او قرآن ناطق عصر خویش ساخته بود وامروز پس از گذشت سه دهه از ارتحالش به جهانیان اثبات گردیده که حکومت اسلامی واصل مترقی ولایت فقیه با وجود سه دهه پرتلاطم در دنیای پراز جنایت وظلم وستم وعلیرغم همه ناجوانمردیها به حرکت رو به جلو خودش باصلابت ادامه می دهد.

 

امام جمعه گیلانغرب یاد اور شد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب واقتدار نیروهای مسلح وسربازان گمنام امام زمان و حضور مردم در تمام صحنه هاخنثی کننده تمام نقشه های دشمنان است.

 

وی با تجلیل ازمشارکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات اخیر گفت: دوران رقابت ها تمام شده واکنون دوران رفاقت وکاروتلاش و همدلی و وحدت برای توسعه و آبادانی ایران و رفع محرومیت ها ومشکلات است چرا که 40 میلیون نفررای دهنده در انتخابات به نظام جمهوری اسلامی ایران رای دادند و رئیس جمهور منتخب هم اکنون رئیس جمهور همه ملت و جریانهاست همه باید کمک کنند تا مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع گردد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ارسال نظرات