خبرهای داغ:
آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهر برف انبار با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۹۶۸۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبر گزاری بسیج از فریدونشهر ؛ آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه امام حسن مجتبی (ع) شهر برف انبار با حضور فرمانده سپاه ناحیه فریدونشهر برگزار شد تا از این پس ستواندوم پاسدار حجت الله لاچینانی سکان هدایت این حوزه را به دست گیرد.
حوزه امام حسن مجتبی(ع) از سال 1393 فعالیت خود را در شهر برف انبار آغاز کرده و شامل 9 پایگاه می باشد که از این تعداد 5 پایگاه شهری و 4 پایگاه روستایی می باشند . گفتنی است مسئولیت فرماندهی این حوزه تاکنون به عهده سرگرد پاسدار ابراهیم اسدی بوده که با تلاش فراوان فعالیت های موثری در دوره تصدی خود داشته است.
سرهنگ دوم پاسدار سید عباس میرکریمی فرمانده سپاه ناحیه فریدونشهر در این آیین ضمن تقدیر از تلاش های فرمانده سابق پویایی را از ویژگی های بسیج برشمرد و عنوان کرد : همین ویژگی پویایی و انعطاف پذیری بسیج است که معادلات دشمن را برهم می ریزد . وی در ادامه چابکی ، حضور آگاهانه در صحنه و روحیه کار جهادی را از مهمترین خصوصیات بسیج معرفی کردند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها