مسئول بسیج استان کرمان با اشاره به اینکه مطالبات عامه است و تمام جامعه را در بر می گیرد، گفت: امیدواریم به وظیفه و رسالت خود به عنوان یک رسانه خوب خدمت نماییم و آنچه لازمه یک بسیجی با روحیه انقلابی است انجام دهیم.
کد خبر: ۸۸۶۹۶۹۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سید ابراهیم یزدی نژاد مسئول بسیج رسانه استان کرمان، در ضیافت افطاری شامگاه گذشته در جمع اصحاب رسانه با اشاره به ارتحال حضرت امام (ره) اظهار داشت: حدود ۲۸ سال از ارتحال حضرت امام (ره) و ۳۸ سال از انقلاب می گذرد و کسانی که در مخالفت با نظام و امام گذراندند به معنای واقعی بدبخت هستند زیرا چیزی از جایگاه ارزشی نظام جمهوری اسلامی درک نکردند.
وی گفت: متاسفانه عده ای هنوز در مخالفت با جایگاه ولایت فقیه و رهبری بسر می برند.
یزدی نژاد یکی از اولویت های بسیج رسانه را ایستادگی بر مرزهای اعتقادی و ارزشی دانست و عنوان کرد: ما به عنوان یک رسانه ارزشی باید هدفمان مطالبات مردمی باشد.
مسئول بسیج رسانه همچنین به بی حرمتی کردن نسبت به ماه مبارک رمضان اذعان داشت: متاسفانه امروز می بینیم اکثر قهوه خانه ها و سفره خانه ها باز است ، چه کسی به آنها مجوز داده است؟ و وقتی از آنها علت را جویا می شوی در پاسخ می گویند برای گردشگران، آیا فقط برای گردشگران باید دین و مذهب خود را زیر سوال ببریم؟
وی با اظهار تاسف نسبت به رعایت نکردن  ارزش های اعتقادی و اسلامی برخی از مردم در این ایام، افزود: گردشگر یا بیماری که در این ایام وارد شهر می شود باید مقید باشد و بداند که در ماه مبارک روزه اصل است و به آن احترام بگذارد.
یزدی نژاد تصریح کرد: یک زمانی مقاله ای در رابطه با اینکه قلیان یک ماده افیونی است نوشته شد و در آن بیان شده بود که چقدر راحت جوانان ما در پارک ها و فضای سبز از آن به عنوان یک وسیله تفریح استفاده می کنند ، برخی خود را به آب و آتش زدند تا نویسنده آن را پیدا کنند، و یا رسانه ها که دنبال گرفتن آگهی هستند ، روحیه انقلابی و مطالبه گری شان کجا رفته است؟
مسئول بسیج رسانه استان کرمان با بیان اینکه  مطالبات مردم براساس منویات مقام معظم رهبری امری است ارزشی، ادامه داد: این همه نعمت خدا در جمهوری اسلامی به ما عطا کرده است و این امنیت نعمت بزرگی است برای ما که باید قدرشناس آن باشیم.
وی بیان داشت: باید خوبی ها و برکات را ترویج دهیم نه اینکه اپوزیسیون باشیم و بگوییم دولت و دیگران چه کردند؟
یزدی نژاد با اشاره به اینکه مطالبات عامه است و تمام جامعه را در بر می گیرد، عنوان کرد: امیدواریم به وظیفه و رسالت خود به عنوان یک رسانه خوب خدمت نماییم و  آنچه لازمه یک بسیجی با روحیه انقلابی است انجام دهیم.
وی با بیان اینکه ما چه فعالیتی انجام دادیم که باعث تحکیم پایه های نظام جمهوری اسلامی شده است، اذعان داشت: فردای قیامت باید پاسخگو باشیم، رسانه که ساکت است، دیگران هم که کار خود را می کنند ما متولی کسانی هستیم که باید در ماه رمضان روزه بگیرند، باید برای آنان برنامه داشته باشیم.
یزدی نژاد در پایان با تاکید بر اینکه مملکت را نباید فدای چپ و راست کرد، بلکه باید رضای خدا را در نظر داشت، خاطرنشان کرد: امام و مقام معظم رهبری هر دو انقلابی و ارزشی هستند و انقلابی گری مرز چب و راست نمی شناسد، اصولگرا و اصلاح طلب ندارد .
انتهای پیام/

ارسال نظرات