رئیس شورای اسلامی شهر نیر خبر داد :
رئیس شورای اسلامی شهر نیر از اجرای چندین پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۹۷۲۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، ارسلان ندیری در جریان بازدیدی که از پروژه های عمرانی شهر نیر اظهار داشت: اجرای المان میدان آزادی با اعتبار مصوب 160 میلیون تومان، اجرای خرید و پخش آسفالت مسیر گردشگری بولاغلار با اعتبار مصوب 500 میلیون تومان و پیاده‌روسازی خیابان امام خمینی با مشارکت بازاریان محترم از جمله این پروژه ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر نیر اظهار داشت: با عنایت به مطالبات شهروندان و درجهت مناسب‌سازی معابر و زیباسازی منظر شهری، شورای اسلامی شهر توانسته چندین پروژه مهم شهری را در صحن علنی جلسه شورا به تصویب رسانده و هم اکنون نیز توسط شهرداری در حال اجراء است.

ندیری افزود: از جمله این پروژه‌ها عملیات پیاده‌روسازی خیابان امام خمینی که جا دارد از صبوری و همکاری کسبه و بازاریان محترم که در اجرای این پروژه مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری را یاری نمودند تشکر و قدردانی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر نیر در پایان یادآور شد: هدف از اجرای این پروژه ها ارتقای کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده‌روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و ایجاد المان در میدان ولیعصر (روبروی پمپ بنزین) نیز علاوه بر زیبای سازی نماد سمبل آزادی در این شهر عنوان کرد.

ارسال نظرات