خبرهای داغ:
حاجی میرسعیدی گفت: اکنون با گذشت ایام انتخاب و اعلام نتایج، مردم باید توجه داشته باشند که نسبت به وعده های داده شده توسط دولت مطالبه گری مداوم داشته باشند و همچنین از دولت بخواهند که طبق مطالبات مردمی و انقلابی عمل کرده و از خط امام و شهدا منحرف نشود و آرمان های آنان را به فراموشی نسپارد.
کد خبر: ۸۸۶۹۷۳۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ نماینده بسیج دانشجویی استان اصفهان به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه حبیب آباد در جمع نمازگزاران گفت: همه ما شاهد بودیم که دو هفته قبل در چنین روزی ملت ایران بار دیگر با حضور خود در پای صندوق های رأی حماسه ای بزرگ خلق کردند و با مهر تأییدشان بر نظام جمهوری اسلامی ایران مشتی محکم بر دهان مخالفین نظام و اسلام زدند.

سید ساعی حاجی میرسعیدی افزود: انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم که با مشارکت بالای ۷۰ درصد مردم همراه بود نمودی از مردم سالاری دینی را به تمام جهانیان نشان داد و ثابت کرد که نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر مشروعیت الهی، دارای مقبولیت مردمی نیز است.

وی عنوان کرد: اما اکنون با گذشت ایام انتخاب و اعلام نتایج، مردم باید توجه داشته باشند که نسبت به وعده های داده شده توسط دولت مطالبه گری مداوم داشته باشند و همچنین از دولت بخواهند که طبق مطالبات مردمی و انقلابی عمل کرده و از خط امام و شهدا منحرف نشود و آرمان های آنان را به فراموشی نسپارد.

حاجی میرسعیدی ادامه داد: اخیراً شاهد بودیم رئیس دولت در یکی از همایش ها اعلام کرد امیدواریم واژه مرگ از شعارهای ما حذف شود که واقعاً جای تعجب دارد که چگونه می شود رئیس دولت در ایران اسلامی تا این اندازه از ارزش های انقلاب و امام فاصله گرفته باشد.

این دانشجو افزود: البته ما هم مخالف صلح نیستیم چرا که صلح طلبی بجا هم از اصول مدیریت اسلام به شمار می رود اما شواهدی در قرآن کریم وجود دارد که به روشنی نشان می دهد که استکبارستیزی و اعلام برائت از آن ها جزئی حذف نشدنی از اسلام و قرآن است، برای مثال آیه ۱۱۹ سوره مبارکه آل عمران می فرماید: «قل موتوا بغیظکم» یعنی مرگ بر منافقان که از ما ناراحت هستند.

این دانشجوی بسیجی خاطرنشان کرد: علاوه بر این برائت از مشرکین و مستکبرین و مبارزه با آن ها از اهداف و آرمان های اصلی انقلاب ۵۷ و امام بوده که هرگز هم امام روح االله از این موضعشان کوتاه نمی آمدند.

حاجی میرسعیدی اظهار کرد: مورد دیگری که مردم هوشیار ما باید نسبت به آن دقت داشته باشند مسأله سند ۲۰۳۰ است که دولت به طور مخفیانه و بی سر و صدا آن را امضاء کرده و جنجال ها و مخالفت های زیادی را هم به دنبال داشته است و حتی مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… خامنه ای در سخنرانی ۱۷ اردیبهشت خودشان از این اقدام انتقاد کردند و مراجع تقلید نیز مخالفت های خودشان را با این سند اعلام کرده اند اما بازهم ما شاهد هستیم که عده ای با توجیه های بی پایه و اساس از این سند دفاع می کنند.

وی اضافه کرد: سند  ۲۰۳۰ در واقع یک چهارچوب اقدامات آموزشی است که از بن و ریشه با ارزش های اسلامی و روحیه متعصب خانواده های ایرانی مغایرت دارد و می خواهد غرب زدگی و بی بند و باری را به نظام آموزش و پرورش و کودکان و نوجوانان ما تزریق کند و به تدریج باعث ترویج اینگونه بی بند و باری ها شود.

نماینده بسیج دانشجویی استان اصفهان تاکید کرد: امضاکنندگان این سند باید بدانند که ملت غیور و نجیب ایران به جد  در برابر این سند ایستادگی کرده و اجازه نخواهد داد که در مدارس به فرزندانشان درس فساد بدهند.

حاجی میرسعیدی عنوان کرد: ما در این دو سه سال اخیر شاهد حذف درس شهید حسین فهمیده از کتاب درسی مدارس بودیم و اخیراً ابیاتی با مضموم شهدا از یک شعری که در کتاب هاب مدارس ابتدایی بوده است حذف شده است و مشخص است که این اقدامات کاملاً سازمان یافته و هدفدار است.

وی متذکر شد: اشخاص پشت پرده این اقدامات قصد دارند روحیه مبارزه و شهات طلبی را از نسل جدید بگیرند چراکه به خوبی می دانند که برای فروپاشی یک کشور و فتح آن ابتدا باید روحیه مبارزه را از مردم آن کشور گرفت.

این دانشجوی بسیجی در پایان اظهار امیدواری کرد: با یاری خداند متعال و با تدبیر مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم مقاوم از اجرای این سند و سندهای دیگری از این قبیل جلوگیری شود و درس عبرتی برای مسئولان شود که دیگر اقدام به امضای آن ها نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها