رئیس جمعیت هلال احمر خلخال خبر داد؛

شروع عملیات ساخت پایگاه جدید امداد و نجات گردنه الماس از تیرماه 96

رئیس جمعیت هلال احمر خلخال گفت: با عملی شدن قول دبیر کل جمعیت هلال احمر کشو ر در سفر به خلخال عملیات ساخت پایگاه از تیرماه 96 در گردنه الماس آغاز می شود.
کد خبر: ۸۸۶۹۷۴۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو،حجت الاسلام عبدالاحد بابایی در جمع ضیافت افطاری ساده راهداران ، امدادگران و نجاتگران و جمعی از مسئولین استانی در پایگاه امداد و نجات گردنه الماس گفت: قولی که دبیر کل در فروردین 966در خلخال به مسئولین خلخال داد به عینه عملی شد و بیش از 250 میلیون تومان اعتبار در حساب جمعیت استان نشسته است و با عملی شدن قول این مسئول که باید الگویی برای سایر مسئولین باشد ساخت پایگاه امداد و نجات جدید در گردنه الماس از تیرماه امسال شروع می شود.

بابایی گفت: دبیر کل جمعیت هلال احمر در خصوص تجهیز پایگاه و نجاتگران نیز قول داده بود که همگی عملی شده که انتظار می رود مسئولین شهرستان ، فرماندار شهرستان و معاون عمرانی استاندار نیز به قول خود عمل و در راستای تسریع خدمت رسانی به مسافرین در این جاده به وعده خود وفا نمایند.

بابایی از عنایت وتوجه دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور و مدیر عامل این جمعیت در استا ن اردبیل به لحاظ اختصاص این اعتبارات وتامین تجهیزات تقدیر کرد.

برپایی ضیافت ساده افطار و تجلیل از راهداران سخت کوش و بازنشسته اداره راهدرای وحمل و نقل جادهای و کارکنان بازنشسته جمعیت هلال احمر در این ضیافت افطاری بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار