فرمانده قرارگاه شهیدهراتی سیستان:

توزیع یک هزار و ۳۰۰ بسته غذایی توسط قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سیستان

فرمانده قرارگاه شهیدهراتی سیستان گفت: یک هزار و ۳۰۰ بسته غذایی میان محرومان توسط قرارگاه عملیاتی شهید هراتی توزیع شد.
کد خبر: ۸۸۶۹۷۵۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
سرهنگ پاسدار پرویز آبسالان در گفت و گو با خبرنگاربسیج از استان سیستان و بلوچستان ابراز کرد: تعداد یک هزار و ۳۰۰ سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان منطقه توسط قرارگاه شهید هراتی سیستان با ارزش هرسبد غذایی ۱۱۰هزارتومان توزیع شد.

وی افزود: ماه رمضان بهترین فرصت جهت کمک به محرومان و مستمندان است بنابراین انتظار می رود هر کس در اندازه وسع و توان خود در این راستا اقدام کند.

آبسالان تصریح کرد: یکی از مهم ترین فلسفه های روزه داری افزایش فهم و درک افراد نسبت به نیازمندان است به طوری که فرد روزه دار با تحمل گرسنگی و تشنگی در حقیقت با سختی هایی که تهیدستان دست و پنجه نرم می کنند آشنا شده و در نتیجه به کمک آن ها می شتابد.

وی خاطرنشان کرد: انسان ها با دستگیری از مستمندان علاوه بر کسب اجر اخروی، نشاط و وجدانی آسوده را به خود هدیه می دهند چرا که وقتی فردی نیاز دیگران را برطرف می کند در حقیقت با این کار مسولیت سنگینی را از دوش خود برداشته و در نتیجه آرامش کسب می کنند.

آبسالان افزود: انجام عمل نیک و خیر در ماه رمضان از ثواب بالایی برخوردار است به طوری که حتی خواب روزه دار هم به عنوان تسبیح و عبادت محسوب می شود بنابراین کمک و یاری محرومان از ثواب چندبرابر در این ماه پربرکت برخوردار می باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سیستان تاکید کرد: با وقوع خشکسالی در منطقه، بخشی از مردم شمال استان با از دست دادن کار خود روزهای سختی را تجربه می کنند به طوری که یارانه تنها درآمد بعضی از خانواده ها به شمار می رود بنابراین سپاه پاسداران در منطقه با خدمات رسانی به محرومان قصد کاهش آسیب ها و افزایش آرامش و آسایش دارد
ارسال نظرات
آخرین اخبار