معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان هرمزگان از حمایت کمیته امداد از سه هزار زن سرپرست خانوار در استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۹۷۶۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛مهرداد تاجیک صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: بیش از ۴۳ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال جهت بیمه  پایه و مکمل مددجویان تحت حمایت از  محل اعتبارات امدادی در سال ۹۵ پرداخت شده است. پرداخت حق بیمه مددجویان با هدف حمایت و ایجاد آرامش میان خانوادهای تحت حمایت به طور مستمر از سوی کمیته امداد ماهانه به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود.
 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه پرداخت حق بیمه برای زنان سرپرست خانوار بین سنین ۳۵ تا ۵۰ سال است گفت : پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان با هدف تأمین آتیه و بهره مندی آنها از مستمری بازنشستگی انجام می شود.

 

تاجیک با تاکید بر اولویت پرداخت حق بیمه برای حمایت از خانواده های تحت حمایت به خصوص زنان سرپرست خانوار افزود : طی سال  گذشته  سه  هزار و ۱۰۷ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد از خدمات این نهاد بهره مند شده اند.

 

وی  با بیان اینکه حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال مشمول دریافت خدمت حق بیمه هستند تصریح کرد: بیش از ۴۳ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال جهت بیمه  پایه و مکمل مددجویان تحت حمایت از  محل اعتبارات امدادی در سال ۹۵ پرداخت شده است.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد هرمزگان در ادامه با بیان اینکه تعداد چهار هزار و ۵۰۰ کودک زیر پنج سال دچار سوء تغذیه نیز از خدمات این نهاد بهره مند هستند، افزود: مبلغ ۳۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال درسال ۹۵ برای تهیه سبد غذایی این کودکان هزینه شده است.

 

تاجیک با بیان اینکه سلامت جسمی و روانی کودکان تحت پوشش از اولویت های کمیته امداد است تصریح کرد: کمیته امداد طرح بهبود وضعیت تغذیه کودکان نیازمند را با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت رفاه و تامین اجتماعی به اجر در آورده است.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد هرمزگان خاطرنشان کرد: ارائه انواع خدمات بهداشتی شامل اقلام بهداشت فردی ، آموزش بهداشت، احداث و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و ارائه خدمات درمانی از قبیل فرانشیز خدمات بستری، سرپایی، دارویی و شیمی درمانی و سایر خدمات سرپایی به خصوص در بیماران صعب‌العلاج و خاص و ... از جمله دیگر خدمات ارائه شده این نهاد به مددجویان بوده است.


ارسال نظرات