اين افزایش کرایه تاکسی‌ در حالی است که مسافران اين مسير از آن بی اطلاعند و تاکسی داران خود به مسافرانشان یادآوری می کنند که کرایه مسیر افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۸۶۹۷۷۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازآران مغان، این روزها با وجود گرانی‌ها و مشکلاتی در جهت فراهم آوردن مایحتاج هر خانواده اي، بسیاری از شهروندان برای دریافت قسمتی از احتیاجات خود مجبور به استفاده از وسایل نقلیه عمومي در مسيرهاي منتهي به مركز شهر هستند و بالطبع شهروندان پارس آبادي نيز از اين قاعده مستثني نبوده و براي سهولت در رفت و آمد خود ترجيح مي دهند از تاكسي ها و اتوبوس خط واحد استفاده كنند.

با اينكه بارها از سوي مسوولان بر استفاده همگاني از وسايل نقليه عمومي تاكيد شده و يكي از نكات مهم و برجسته در توسعه حمل و نقل عمومي در سطح شهر، ميزان خدمات رساني مطلوب به همشهريان است؛ اما اين روزها شنيده ها حاكي از آن است که هم‌اکنون كرايه مسیر تاکسی مسكن مهر پارس آباد به 800 تومان رسيده و افزايشي 60 درصدي داشته است.

اين افزایش کرایه تاکسی‌ مسير مسكن مهر پارس آباد در حالی است که مسافران و ساكنان اين مسير از آن بی اطلاعند و تاکسی داران خود به مسافرانشان یادآوری می کنند که کرایه مسیر افزایش یافته است!

در حالی که هنوز مصوبه اي مبني بر افزايش نرخ كرايه تاكسي ها در سال 96 اعلام نشده و روی شیشه تاكسي ها نيز نصب نشده است، اما افزايش يكباره نرخ کرایه تاکسی‌ از 500 تا 800 تومان در مسیر مسكن مهر، گویای این واقعیت است که این بار تعدادي از رانندگان تاکسی منتظر مجوز تاکسیرانی برای اجرای نرخ‌های جدید نمانده و حرکت ضربتی خود را برای بالابردن کرایه‌ها آغاز کرده‌اند.

يكی از شهروندان ساكن مسكن مهر پارس آباد در این باره می‌گوید: اگر بخواهیم با تاكسی از مسكن مهر به مركز شهر برویم رفت و آمدمان روزانه چندين برابر خرج دارد و این مبلغ در طول ماه برای خانواده‌های مسكن مهر كه از قشر كم درآمد جامعه هستند خیلی گران تمام می‌شود.

شهروند ديگري نيز كه چند سالي مي شود در مسكن مهر پارس آباد زندگي مي كند، در اين باره گفت: ساكنان مسكن مهر از نبود اتوبوس خط واحد در این شهرك ناخرسند هستند و با مشكلات فراوانی در تردد به مركز شهر روبه‌رو هستند.

وي افزود: با این‌كه در مسير منتهي به مسكن مهر تابلو ایستگاه‌ اتوبوس جانمایی شده است، اما اتوبوس‌ شركت هاي واحد چند ماهي مي شود كه نقشی در تردد اهالی كه عمدتا از قشر متوسط و ضعیف جامعه هستند، ندارند و تنها يك اتوبوس خط واحد هست كه آن هم اقدام به جابجايي دانش آموزان مي كند.

نرخ کرایه تاکسی‌ مسير مسكن مهر پارس آباد در حالي از چند روز قبل از سوي رانندگان تاكسي اين مسير افزایش یافته است که این افزایش کرایه حتی در سایت شهرداري و از سوي سازمان تاکسی رانی پارس آباد هم منتشر نشده است.

با اين افزايش نرخي كه در كرايه مسير مسكن مهر پارس آباد از سوي رانندگان تاكسي اعمال شده است و هنوز مسوولان ذيربط نيز واكنشي به آن نشان نداده اند پيش بيني ما حاكي از آن است كه با اين روند در عيد 97 اين مسير باز هم افزايش كرايه داشته باشد!

ارسال نظرات