کلنگ احداث مرکز خدمات جامع سلامت در روستای نور محمد کندی سفلی اصلاندوز به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۸۶۹۷۸۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار، با حضور بخشدار اصلاندوز،فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،جمعی از مسئولان بهداشت و درمان پارس آباد،مسئولان ادارات بخش،دهیاران و اهالی روستای نورمحمد کندی مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان جامع سلامت(مرکز بهداشت و درمان)در این روستا برگزار شد.

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز در این مراسم با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح تحول سلامت و تلاش دولت تدبیر و امید در این راستا گفت:احداث مرکز بهداشت و درمان روستای نور محمد کندی در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع و با زیربنای 500 متری از امروز آغاز شد و برای تکمیل و بهره برداری آن نزدیک به یک میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه 890 میلیون تومان اعتبار اولیه برای احداث مرکز خدمات جامع سلامت این روستا اختصاص یافته است گفت:با توجه به تحویل پروژه به پیمانکار تا 7 ماه آینده شاهد افتتاح پروژه خواهیم بود.

بخشدار اصلاندوز همچنین از بهره برداری پنج ساختمان خانه بهداشت در روستاها و قشلاقات بخش اصلاندوز خبر داد و گفت:با تکمیل و بهره برداری از این ساختمانها بار ترافیکی مرکز بهداشت و درمان شهر اصلاندزو 100درصد کاهش خواهد یافت.

مینایی از همکاری اهالی و اهدا کننده زمین برای احداث این مرکز قدردانی کرد و گفت:با بهره برداری از مرکز بهداشت و درمان روستای نورمحمد کندی کلیه روستاهای مسیر از خدمات آن برخوردار می شوند.

ارسال نظرات