خبرهای داغ:
سروان پاسدار غضنفری با تاکید بر اینکه خانواده ها می توانند مشوق خوبی برای حضور فرزندانشان در برنامه های فرهنگی باشند افزود: حضور خانواده ها با فرزندان از وجود معظلات در پارکها کم می کند.
کد خبر: ۸۸۶۹۷۸۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان فرمانده حوزه بسیج امام علی علیه السلام اردستان در گفت و گویی اظهار کرد: شبهای ماه رمضان برنامه ضیافت آسمان در پارک بوستان اردستان برگزار می شود.

سروان پاسدار رمضان غضنفری با بیان اینکه برنامه  ضیافت آسمان به منظور سالم سازی فضای پارک ها و استفاده از ظرفیت جوانان برنامه ریزی شده، تصریح کرد: برنامه ضیافت که سال گذشته هم برگزارشد به درخواست خانواده ها برای امسال نیز برنامه ریزی شده است.

وی افزود: برنامه ریزی های مدون و با برنامه در طول سال برای جوانان و حتی خانواده های آنان به منظور پر کردن بخشی از  اوقات فراغت آنها می تواند مثمر ثمر باشد.

غضنفری با اشاره به اینکه برنامه ضیافت به همت بسیجیان این حوزه مقاومت و به صورت خود جوش در دوسال گذشته برنامه ریزی شده، تصریح کرد: هزینه های جانبی برنامه توسط مردم و خیران تامین می شود.

فرمانده بسیج امام علی علیه السلام اردستان با تاکید بر اینکه خانواده ها می توانند مشوق خوبی برای حضور فرزندانشان در برنامه های فرهنگی باشند افزود: حضور خانواده ها با فرزندان از وجود معظلات در پارکها کم می کند.

وی عمده برنامه هایی که  در برنامه ضیافت اجرا می شود را برای خانواده ها مفید دانست و گفت: برنامه های همچون دعای افتتاح، سخنرانی با موضوعات خانواده و آسیب های ماهواره، فضای مجازی، گرامیداشت شهدای مدافع حرم، اقتصاد مقاومتی با سخنرانی اساتید مجرب صورت می گیرد.

غضنفری تاکید کرد: برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و مسابقات قرآنی، تواشیح، حفظ و قرائت قرآن نیز در دستور کار ضیافت آسمانی بوده است.

فرمانده حوزه بسیج  امام علی علیه السلام اردستان با توجه به استقبال خوب شهروندان اردستانی افزودک می تواند این برنامه برای شهرهای دیگر بصورت الگوی خوبی  در طول سال مورد استفاده قرار داده شود.

وی یاد آور شد خانواده ها و کارشناسان ایده و نظرات کارشناسانه خود را به منظور پر بار کردن این برنامه در اختیار ستاد ضیافت آسمان شهر اردستان قرار داده تا برای سالهای بعدی مورد استفاده قرار داده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها