خبرهای داغ:
عابدینی ۷۴ درصد طلاق ها را عاطفی عنوان کرد و گفت: آمار طلاق کشور در ماه ۱۹ هزار و ۱۶۳ مورد و آمار ازدواج در حال حاضر به علل مختلفی در کشور کاهش داشته است.
کد خبر: ۸۸۶۹۷۹۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان مدیر عامل موسسه فرهنگی زندگی نیکو در مراسم ضیافت آسمان در محل پارک بوستان انقلاب اردستان گفت: آمار طلاق در کشور برای پسران از ۲۱ تا ۲۲ سال  و برای دختران ۱۸ تا ۱۹ سال بوده است.

محمد عابدینی که به آسیب شناسی مباحث خانواده پرداخت اظهار کرد: دختران از سن ۱۶ تا ۱۹ سالگی در سن عدم ثبات شخصیت قرار داشته و قادر به انتخاب مرد زندگی خود نیستند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه بعضی ازدواج ها از روی احساسی صورت می گیرد، تصریح کرد:  نتیجه آن می شود که فرد بعد از چند مدتی نسبت به انتخاب خود آگاه شده یا دچار افسردگی می شود.

کارشناس مسائل خانواده با اشاره به اینکه پایین ترین آمار سن طلاق برای پسران ۲۴ سال بوده تصریح کرد: آمار سن طلاق برای دختران در پایین ترین شاخص آن  سن ۲۱ سالگی است.

مدیر عامل موسسه فرهنگی زندگی نیکوبا بیان اینکه برای ازدواج سن ملاک نیست، تصریح کرد: پسران پانزده ساله در صورت داشتن سه نوع بلوغ عقلی، بلوغ جنسی و بلوغ مالی برای ازدواج مشکلی وجود ندارد.

عابدینی با اشاره به اینکه والدین باید بیشتر به فرزندان در سن بلوغ خود توجه کنند افزود: وقتی فرزندان در فضای مجازی آلوده شدند والدین تازه در صدد ازدواج فرزندان در می آیند.

وی ۷۴ درصد طلاق ها را عاطفی عنوان کرد و گفت:  آمار طلاق  کشور در ماه ۱۹ هزار و ۱۶۳ مورد و آمار ازدواج در حال حاضر به علل مختلفی در کشور کاهش داشته است.

استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه ۵۰ درصد از مردم لذت زندگی را نمی برند، تصریح کرد: نداشتن مهارتهای  شوهرداری و زن داری موجب کاهش لذت های زندگی و دنیوی می شود.

مدیر عامل موسسه فرهنگی زندگی نیکو افزود: طلاق ها در قدیم کمتر و بصورت عاطفی بود که این خود از نظر روان شناسی برای جامعه خوب نبود.

عابدینی با این توصیف که زنها و مردان  زاویه دیدشان نسبت به اتفاقات روزانه زندگی  متفاوت است که این امر موجب اختلاف های بعدی در زندگی می شود.

وی یاد آور شد: به صورت عادی مردان روزانه ۱۲ هزار کلمه  حرف می زنند  و زنان حدود ۲۵ هزار کلمه و آقایان مشکلات را با سکوت و زنان با گفتگو حل و فصل می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها