مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بروجرد گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 10 تیم پزشکی و برپایی ایستگاه سلامت در شب‌های قدر در مصلی‌ها و مساجد شهرستان بروجرد اعزام و خدمات درمانی و بهداشتی رایگان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۹۷۹۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
عبدالستار فتحی در گفت‌وگو باخبرگزاری بسیج از لرستان درباره اجرای برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به مناسبت این ماه مبارک ما برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی زیادی را پیش بینی کرده‌ایم، که در شهرستان بروجرد به اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: ویزیت رایگان پزشکان بسیجی در مطب‌ها و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان و اعزام تیم‌های بهداشتی درمانی و آموزشی به مساجد از اهداف مهم کانون در این ماه پربرکت است.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بروجرد با اشاره به دیگر برنامه های این کانون عنوان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن همه روزه به مدت 30 روز، گرفتن آزمایش سلامت رایگان برای خانوادهای شهدا،برگزاری نشست روشنگری فرهنگی ،برگزاری مراسم شب های قدر همراه با پذیرایی و چندین برنامه فاخر دیگر از دیگر برنامه‌هایی است که در این ماه اجرا می‌شود.

فتحی با توضیح برنامه‌های شب قدر تصریح کرد: اعزام 10 تیم‌ پزشکی و برپایی ایستگاه سلامت در شب‌های 19،21 و23 قدر در مصلی‌ها و مساجد شهرستان پیش بینی کرده‌ایم که خدمات بهداشتی و درمانی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بروجرد خاطرنشان کرد: کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در ماه مبارک رمضان مباحث آموزش بهداشت و تغذیه و سلامت روان همراه با مشاوره توسط کارشناسان مربوطه همراه با سنجش سلامت در مساجد انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات