خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه کنگاو:

روشنگری در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی باید در اولویت باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کنگاور گفت: روشنگری در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی باید در برنامه‌های امسال در اولویت قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۸۶۹۸۰۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام احمد امامی در جمع بسیجان در حسینیه  سپاه ناحیه کنگاور اظهار کرد: محور فعالیت در حوزه جهاد اکبر با تلاش بسیجیان و طلاب ثمربخش است و این دو قشر تاثیر بسزایی در تعیین تکلیف مبارزات فرهنگی دارند.

 

وی با بیان اینکه شریعت محوری و تبیین ولایت‌پذیری در همین راستا باید در اولویت باشد، افزود: جهاد فرهنگی با همت و فعالیت افسران جنگ نرم رقم می خورد و لازم است این اقشار تا حصول نتیجه نهایی که پیروزی برای جبهه اسلام است، پای کار باشند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه کنگاور با تأکید بر اینکه بسیجیان در خط مقدم در محلات برای تحقق این مهم هستند، تصریح کرد: روشنگری در حوزه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی باید محور برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات قرار بگیرد.

 

این مسئول با اشاره به اینکه فرصت‌های شبکه‌های اجتماعی باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود، بیان کرد: تهدیدات این عرصه باید شناسایی و معرفی شوند و در همین بخش لازم است در شهرستان کنگاور با کار کارشناسی وارد عمل شد.

 

امامی  با بیان اینکه مسائل و آموزش‌های اخلاق امام خمینی(ره) در مساجد و محلات باید فراگیر باشد، ادامه داد: بیانات امام و رهبری باید در سطح مساجد بیش از پیش ترویج شوند.

 

وی با اشاره به اینکه باید برای تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، تبیین گفتمان امام و رهبری را گسترش داد، خاطرنشان کرد: سیره امام و رهبری باید به صورت ویژه در مساجد و محلات شهرستان کنگاور ترویج شود.

 
 

ارسال نظرات