یک خیر ماهنشانی برای اطعام ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ماهنشان 72 میلیون و 500 هزار ریال به کمیته امداد کمک کرد.
کد خبر: ۸۸۶۹۸۰۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان گزارشی از جمعیت مددجویی این شهرستان ارائه کرد و گفت : تعداد یک هزار و 336 خانوار با جمعیت دو هزار و 385 نفر از خدمات کمیته امداد در شهرستان ماهنشان بهره مند هستند.

سیروس محمدی اصل افزود: طبق آمار های موجود 1/12 درصد خانوار و 9/5 درصد جمعیت شهرستان ماهنشان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند .

محمدی اصل با بیان اینکه هدف اصلی کمیته امداد درخدمت رسانی به جامعه هدف خود توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است ، ادامه داد: با همین رویکرد سالانه 10 درصد از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد توانمند و از چرخه حمایتی این نهاد خارج می شوند .

وی با اشاره به اینکه تمامی برنامه های اجرایی درکمیته امداد با حضور مردم و مشارکت آنها در این برنامه ها انجام می شود ، تصریح کرد : مشارکت خیران در برنامه های اجرایی کمیته امداد در فرآیند توانمندسازی مددجویان تسریع ایجاد می کند.

مدیرکمیته امداد شهرستان ماهنشان در ادامه از اجرای برنامه های مختلف به منظور مشارکت خیران در برنامه های این نهاد به ويژه ماه رمضان اشاره کرد و ادامه داد : اجرای طرح اطعام در قالب توزیع بسته های مواد غذایی و برپایی سفره های افطاری از برنامه های مهم کمیته امداد در ماه رمضان است .

وی از مساعدت 72 میلیون و 500 هزار ریالی یک خیر ماهنشانی برای تهیه سبد کالای ویژه رمضان خبر داد و افزود : تعداد 145 بسته مواد غذایی شامل برنج ، روغن ، خرما، حبوبات و مرغ از این محل تهیه و بین ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد .

محمدی اصل همچنین به برپایی سفره افطاری با حضور 200 نفر از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد با مشارکت خیران در دهه اول ماه رمضان اشاره کرد و ادامه داد : برای اطعام این تعداد مددجوی ماهنشانی مبلغ 20 میلیون ریال از محل کمکهای مردمی هزینه شده است .

وی با دعوت از خیران برای مشارکت در برنامه های ماه رمضان به ویژه اطعام مددجویان ، افزود : خیران برای می توانند با مراجعه به سایت امداد به آدرس www.emdad.ir یا با شماره گیری #8877 * و یا مراجعه حضور به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ماهنشان در این طرح مشارکت کنند.

ارسال نظرات