رئیس کل دادگستری اردبیل مطرح کرد/

توسعه همکاری‌های دستگاه قضایی و انتظامی برای استمرار امنیت مطلوب در اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: برای استمرار امنیت مطلوب در استان مشارکت و همکاری‌های دستگاه قضایی و انتظامی اردبیل افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۸۶۹۸۰۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

به گزارشخبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در جلسهکمیته راهبردی هماهنگی قضایی و انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: اجرای قانون و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موهبت الهی برای خدمتگذاران است که ناشی از ایثار و فداکاری‌های امام راحل است.

وی افزود: امام راحلحاکمیت را از یک حاکمیت طاغوت به حاکمیت اسلام و قوانین الهی تغییر داد و همه ما را در سرنوشت خودمان حاکم ساخت که باید قدردان این خدمات و نظام بوده و از هیچ تلاشی برای تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نکنیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل باقدردانی از نیروی انتظامی استان در تأمین امنیت و همکاری با دستگاه قضایی در مدیریت پرونده‌ها تصریح کرد: این همکاری و هماهنگی‌ها با برنامه‌ریزی و اقدامات انجام گرفته استمرار خواهد داشت و در این زمینه تلاش می‌کنیم با تعامل لازم زمینه‌ساز امنیت و آرامش هر چه بیشتردر استان باشیم.

قاصدی بیان کرد: این همکاری‌ها و مشارکت‌ها سبب می‌شود تا مردم ازاستمرار امنیت مطلوب در استان برخوردار شوند که این امر همانا خواست نظام و مردم بوده و رسالت و وظیفه خطیری در این حوزه بر دوش ما بوده که می توان با همکاری‌های لازم در این زمینه به شایستگی عمل کرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به نقش نیروز انتظامی در برقراری امنیت در جامعه گفت: در این حوزه نیروز انتظامی به شایستگی در سطح استان عمل کرده که امیدواریم با همکاری و مشارکت‌های لازم زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر این امنیت و آرامش در استان باشیم.

ارسال نظرات