مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر:

اجرای طرح «سه شنبه های مهربانی» در شهر هیدج

طرح«سه شنبه های مهربانی» در شهر هیدج با همکاری مجمع بانوان خیر شهر هیدج اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۶۹۸۱۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با بیان اینکه رسیدگی به نیازمندان و دستگیری از آنها از تاکیدات دین مبین اسلام است ، گفت : برنامه های مختلفی برای کمک به نیازمندان به ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد با استفاده از ظرفیت خیران در طول سال اجرا می شود.

محسن داودی با اشاره به اینکه مشارکت خیران در برنامه های محرومیت زدایی کمیته امداد موجب می شود خدمات موثر و هدفمندی به جامعه هدف ارائه شود،افزود: با مشارکت خیران در طرح های مختلف اجرایی کمیته امداد زمینه تامین معاش خانواده های تحت حمایت کمیته امداد به ویژه سالمندان فراهم می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح های مختلف مشارکتی در ماه رمضان از جمله حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد، اظهار داشت: اطعام مددجویان در قالب توزیع بسته های مواد غذایی و غذای گرم بین مددجویان و برپایی سفره های افطاری با استفاده از مشارکت خیران از مهم ترین برنامه های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان است .

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر در ادامه از اجرای طرح«سه شنبه های مهربانی» در شهر هیدج با همکاری مجمع بانوان خیر این شهر خبر داد و افزود : تعداد 200 پرس غذای گرم روزهای سه شنبه هرهفته از طریق مجمع بانوان خیر شهرهیدج تهیه و به منظور اطعام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به ویژه سالمندان بین آنها توزیع می شود .

داودی تصریح کرد : اجرای طرح به منظور بهره مندی مددجویان به ویژه سالمندان و بیماران تحت حمایت کمیته امداد شهرهیدج از غذای گرم و ترویج فرهنگ اطعام نیازمندان در این شهر اجرایی می شود .

وی با بیان اینکه طبق هماهنگی به عمل آمده با مجمع بانوان خیر شهر هیدج این طرح از ابتدای ماه رمضان شروع شده و در طول سال نیز ادامه خواهد داشت، یادرآورشد: خیران می توانند برای مشارکت در طرح «سه شنبه های مهربانی»در شهر هیدج با مراجعه به کمیته امداد این شهر یا باتماس با شماره 35754747-024 در این طرح مشارکت کنند.

ارسال نظرات