رئیس صنعت و معدن استان اردبیل:

واحدهای تولیدی مشکل‌دار استان اردبیل از هفته آینده به بانک‌ها معرفی می‌شوند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از هفته آینده واحدهای تولیدی مشکل‌دار که متقاضی دریافت تسهیلات هستند به بانک‌های عامل در استان معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۶۹۸۱۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارشخبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم ، سیدحامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اشتغال و تولید و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی باید همگان در این زمینه تلاش گسترده‌ای داشته باشند تا بتوانیم با رفع موانع در این حوزه زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت در منطقه شویم.

وی با تاکید بر همکاری و مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان بیان کرد: انتظار می‌رود بانک‌های عامل مساعدت و همکاری لازم را در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی مشکل‌دار در استان داشته باشند تا بتوانیم شاهد خارج شدن این واحدها از رکود و توسعه تولید و اشتغال در استان باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیلتصریح کرد: از هفته آینده واحدهای تولیدی مشکل‌دار که متقاضی دریافت تسهیلات هستند به بانک‌های عامل در استان معرفی می‌شوند که برای رفع مشکلات این واحدها انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را داشته و تسهیلات مورد نیاز را در اختیار این واحدها قرار دهند.

عاملی با اشاره به نقش جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در حل مشکلات واحدهای تولیدی استان افزود: از سال گذشته که این ستاد فعال شده اقدامات خوبی در سطح استان برای توسعه تولید و اشتغال انجام شده که تلاش می‌کنیم امسال نیز اقدامات این ستاد در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استان افزایش و توسعه یابد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان گفت: از مجموع 900 واحد تولیدی در استان که پروانه فعالیت دریافت کرده‌اند 600 واحد فعال و نیمه‌فعال بوده که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با تعامل و مشارکت با دستگاه‌های مختلف و به ویژه بانک‌ها واحدهای نیمه‌فعال را به چرخه فعالیت باز گردانیم.

ارسال نظرات