مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سهند تبریز از فرصتی که رهبر معظم انقلاب در اختیار جوانان قرار می‌دهند تمجید کرده و ایشان را الگوی نقدپذیری برای دیگر مسئولان دانست.
کد خبر: ۸۸۶۹۸۵۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی ، نبی محمدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سهند تبریز در مورد دیدار رهبری با دانشجویان گفت: ماه رمضان موقعیتی دارد که می‌توان جمع‌بندی یک ساله‌ای از عملکرد مسئولان و دانشگاهیان انجام داد و زمان خوبی برای نقد و بررسی است.

نبی محمدی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب چون خلایی در فضای نقد کشور می‌بینند سعی می‌کنند که زمینه را برای نقد فراهم کنند و این فرصت را در اختیار جوانان و دانشجویان قرار دهند. ما می‌بینیم که بسیاری از مسئولان امروز علاقه‌ای به نقد شدن ندارند به خاطر همین رفتار رهبری یک الگو در این زمینه است که ایشان خودشان را واقعا مسئول احساس می‌کنند و این دیدارها جایی است که دانشجو می تواند صحبت کند و مواضع خط شکن و آزادی خواه خودش را مطرح کند. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سهند تبریز گفت: اگر در دیدار بودم به سیستم دانشگاه‌های کشور انتقاد می کردم، به اینکه برخلاف اینکه دانشگاه باید سیاسی باشد اما اهل سیاسی کاری نباشد امروز دانشگاه‌هایی دچار سیاست بازی شده‌اند و روسا و مسئولان دانشگاه‌ها براساس سیاسی‌کاری انتخاب می شوند در حالی که رسالت اصلی دانشگاه تولید علم است. ما امروز شاهد رکود شدید رشد علمی هستیم در برخی رشته‌ها هم که پیشرفت‌ها حفظ شده مانند ستاد نانو از پشتیبانی و حمایت رهبر معظم انقلاب برخوردار است. سوال دیگری که اگر فرصت دیدار داشتم می‌پرسیدم این است که چرا سرعت سیر مراحل پنج گانه تمدن اسلامی کند شده است؟ و دیگر اینکه چرا افرادی که سبب خام فروشی نفت و مفت فروشی گاز شده‌اند همچنان باید در مقام وزیر باقی بمانند؟

ارسال نظرات