تعرض به مجلس شورای اسلامی ایران و اقدام مذبوحانه در حرم حضرت امام امت که در حقیقت سلسله‌جنبان بیداری جهان اسلام در عصر حاضر است، شدیداً محکوم شدنی است اما نهادهای امنیتی مخصوصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در اسرع وقت توانایی و اقتدار خود را به نمایش گذاشته و این غائله را تمام کردند.
کد خبر: ۸۸۷۰۰۲۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، انقلاب باعظمت و تحول‌آفرین مردم مسلمان ایران توانسته همه معادلات نظام سلطه و اردوگاه استکبار جهانی را به هم زند و مستضعفان جهان و مسلمانان زجرکشیده عالم اسلام را به تحرک بین‌المللی و ایفای نقش مؤثر جهانی وارد کنند، به همین جهت از همان فردای پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، انواع سناریوهای نظامی، فرهنگی، علمی، امنیتی، و غیره را به مرحله اجرا درآورد تا این نظام مردمی و الهی را متلاشی کنند.

حوادث ناگوار حمله به افغانستان، عراق، سوریه، بحرین، یمن و همچنین قضایای بسیار مهم بیداری اسلامی، تحریم ایران و در همین راستا قابل‌تحلیل و بررسی است. اما باگذشت زمان و پخته‌تر شدن انقلابیون جهان اسلام و دفاع جانانه آن‌ها در برابر حملات ددمنشانه اردوگاه عربی، عبری و غربی در کشورهای اسلامی، آن‌ها را بیشتر از پیش دچار بحران روحی و روانی کرده و سبب باعث شده که آن‌ها به هر وسیله چنگ بزنند تا شاید چند روز بر عمر سیاه و تاریک خود بیفزایند.

مدافعین حرم آل الله در سوریه و عراق از همه کشورهای اسلامی به‌ویژه از ایران مقتدر و سرفراز، رزمندگانی هستند که توانسته‌اند نظام امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا را به ستوه آورده و سد محکمی باشند در برابر زیاده‌خواهی‌های آن‌ها.

حادثه حمله اذناب استکبار جهانی را به مجلس شورای اسلامی که نماد و سمبل مردم‌سالاری بوده و همین‌طور اقدام مذبوحانه در حرم حضرت امام امت را که در حقیقت سلسله‌جنبان بیداری جهان اسلام در عصر حاضر است شدیداً محکوم شدنی است اما نهادهای امنیتی مخصوصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در اسرع وقت توانایی و اقتدار خود را به نمایش گذاشته و این غائله را تمام کردند.

در پایان از دولت محترم جمهوری اسلامی و همه‌ی نهادهای امنیتی و انقلابی می‌خواهیم که با تمام توان خود همه توطئه‌های معاندان و مخالفان نظام اسلامی را شناسایی و خنثی کنند که مسلماً زمان یاس و ضعف آن‌ها فرارسیده و این اقدامات هم علامت روشن افول قدرت پوشالی غرب و اقمار آن است.

این حادثه یک تلنگر بود، برای همه‌کسانی که دم از آزادی و رابطه با غرب می‌زنند، برای کسانی که میگویند چه کسی گفته مدافع حرم شهید شوند و برای کسانی که حرف رهبر را فقط به‌عنوان یک نصیحت حساب می‌کنند، امیدوارم به خودمان بیایم!

ارسال نظرات