مهرداد ویس کرمی در رابطه با حوادث تروریستی امروز تهران نکاتی را انتشار داد.
کد خبر: ۸۸۷۰۰۴۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مهرداد ویس کرمی در رابطه با حوادث تروریستی امروز تهران اظهار داشت: إِنْ يَمْسَسْكُمْ قَرْحٌ فَقَدْ مَسَّ الْقَوْمَ قَرْحٌ مِثْلُهُ وَ تِلْكَ الْأَيَّامُ نُداوِلُها بَيْنَ النَّاسِ وَ لِيَعْلَمَ اللَّهُ الَّذينَ آمَنُوا وَ يَتَّخِذَ مِنْكُمْ شُهَداءَ وَ اللَّهُ لا يُحِبُّ الظَّالِمينَ: اگر [در جنگ احد] به شما آسيب و جراحتى رسيد، آن گروه را نيز [در جنگ بدر] آسيب و جراحتى مانند آن رسيد. و ما اين روزها [ىِ پيروزى و ناكامى‏] را [به‌عنوان امتحان‏] در ميان مردم مى‏گردانيم [تا عبرت گيرند] و خدا كسانى را كه [از روى حقيقت و خلوص‏] ايمان آورده‏اند، مشخص كند و از ميان شما گواهانى [نسبت به پيروزى‏ها كه نتيجه طاعت و تقواست، و شكست‏ها كه محصول نافرمانى و بى‏تقوايى است‏] بگيرد؛ و خدا ستمكاران را [كه با سستى و بى‏تقوايى بر خود ستم مى‏كنند] دوست ندارد. ( آل‏عمران ، 140(

وی افزود: محکوم بودن حوادث تروریستی امروز تهران چنان روشن است که نیاز به توضیح ندارد اما چند نکته در این خصوص خالی از لطف نیست گرچه کسانی که خود را به خواب‌زده‌اند طبیعتاً مخاطب این نوشته نیستند اما آیه‌ی بالا به‌خوبی ابعاد این‌گونه حوادث را بیان می‌کند.

این کارشناس بیان کرد: شهادت مظلومانه‌ی هم‌وطنان ما به دست ایادی آمریکا و اسرائیل، مطلب جدیدی نیست همان‌گونه که حافظه‌ی ضعیف منافقان داخلی و عناصر سست‌عقیده و توجیهات پایان‌ناپذیر آن‌ها برای هم‌پیاله شدن با بیگانگان نیز، قابل‌درمان نیست، به قول شهید آوینی هرکس می‌خواهد ما را بشناسد داستان کربلا را بخواند!

وی عنوان کرد: در این حادثه معلوم شد که حتی مرقد مطهر امام راحل هم مغضوب تروریسم کور آمریکایی و وهابی است و این درسی است برای کسانی که مأموریت آنان ترویج افکار اسلام ناب امام است که با باند منحرف مهدی هاشمی معدوم که درصدد تطهیر منافقان برآمده‌اند،هم‌پیاله نشوند! بغض و کینه از امام خمینی و حرکت الهی وی، در ذات جریان تکفیری و صهیونیستی قرار دارد؛ همانان که امام در پیام کشتار حجاج به دست آل سعود، نسبت به ماهیت پلید آن‌ها هشدار داده بود.


ویس کرمی عنوان کرد: درس تلخی که نسل جوان ما گرفت این بود که منافقانی که در دهه‌ی شصت به مجازات رسیدند از چه قماشی بودند و کسانی که با آن‌ها برخورد انقلابی کردند چه خدمت بزرگی به امنیت کشور کرده‌اند و چقدر ارزشمند هستند!

وی بیان کرد: سایه‌ی جنگ و ناامنی را، سازش و لبخند به آمریکا و وهابیت ، از کشور دور نمی‌کند. بلکه با مقاومت مردانه است که می‌توان مانع نفوذ دشمن در افکار امام راحل (ره) و آرمان‌های مردم انقلابی ایران شد. اگر روحیه‌ی انقلابی را تضعیف و مردم انقلابی را خشونت‌طلب معرفی کنیم حتی در شمال تهران و مجموعه‌های آن‌چنانی هم امنیتی وجود نخواهد داشت

این کارشناس تصریح کرد: کسانی که به برکت خون شهدا در پست‌های جمهوری اسلامی آرمیده‌اند و نان متهم کردن دیگران به قتل و خشونت را می‌خورند باید بدانند اولین شهید در مقابل این حرکت کور، بازهم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. بازهم جمله‌ی حکیمانه‌ی امام برای همه روشن شد که فرمودند :"اگر سپاه نبود کشور هم نبود."

وی گفت: این حادثه برای هر انسان آزاده‌ای، بسیار تأسف‌آور بود اما در مقابل کسانی که در جریان فتنه‌ی 88 کشته شدند و نیز آسیبی که در آن فتنه به ارکان نظام وارد شد،قطره‌ای بیش نبود. کجا بودند کسانی که دیروز شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می‌دادند تا مزه‌ی حضور تروریسم را در خانه‌ی ملت و مرقد امام راحل در قلب تهران را با چشم خود ببینند. و عبرت بگیرند، برخی از افراد بی‌بصیرت که درصدد تطهیر فتنه گران هستند.فراموش نمی‌کنیم که به فرموده‌ی قرآن، فتنه از قتل بدتر و شدیدتر است و به فرموده‌ی رهبر فرزانه‌ی انقلاب، جای شهید و جلاد را با نفاق و بی‌بصیرتی عوض نکنیم!

ویس کرمی با بیان اینکه در پایان یادی از امام راحل داشته باشیم که دراثنای ترورهای دهه‌ی شصت، فرمودند: "بکشید ما را ملت بیدارتر می‌شود."تصریح کرد: شهادت مظلومانه‌ی شهدای این حادثه را به محضر حضرت ولی‌عصر - ارواح نا فداه- رهبر فرزانه‌ی انقلاب و مردم شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده‌های شهدای مظلوم این حادثه، تسلیت عرض می‌کنم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات