خبرهای داغ:
علمای اهل سنت:

غریبگی مردم باحوادث تروریستی از اقتدار امنیتی است

علمای اهل سنت جنایت تروریستی را محکوم و آمریکا را سرچشمه این جنایات اعلام کردند.
کد خبر: ۸۸۷۰۰۶۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ائمه جمعه اهل سنت شهرستانهای استان کرمانشاه طی گفتگوهای جداگانه‌ای جنایات تروریستی  را محکوم کردند.
 ملاعبدالله غفوری امام جمعه روانسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) را محکوم کرد.

غفوری گفت: دست جنایتکاران، ظالمان و تجاوزگران در طول تاریخ قطع نشده و نخواهد شد و مسلماً برای ضربه زدن به نظام به هر نحو ممکن موجبات رعب و وحشت را رقم خواهند زد.

وی گفت: هدف این جنایتکاران بر هم زدن امنیت و نظم عمومی است. عوامل این ترور مطمئن باشند با چنین اقدامات وقیحانه ای هیچ خللی در همبستگی مردم وارد نخواهد شد و در سایه وحدت و پرچم لا اله الاالله محمد رسول الله به نتیجه نخواهد نشست.

وی تصریح کرد: این جریان و حمله تروریستی دست پروده استکبار غاصب و نتیجه سفر رئیس جمهور ملعون و بی خاصیت امریکای جنایتکار در منطقه برای آشفتگی و چند دستگی در میان امت مسلمانان و کشورهای منطقه است.

امام جمعه روانسر برای شهدای این حادثه علو درجات، برای مجروحین شفای عاجل و برای خانواده‌های شهدا صبر را از خداوند خواستار شد و گفت: باید قدردان نیروهای امنیتی و نظامی کشور بود که باعث شده اند دیدن صحنه هایی مثل حوادث امروز برای مردم غریب و تازه باشد.
 امام جماعت اهل سنت قصرشیرین ملا عادل غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ضمن محکومیت این جنایت اظهار داشت: اقدام صبح امروز در تهران از سوی برخی افراد بزدل و ناپاک صورت گرفته است.

وی افزود: امروز تروریست ها و دشمنان نظام چشم دیدن پیشرف جمهوری اسلامی ایران را ندارد و از هر اقدامی جهت ضربه زدن به این نظام و کشور استفاده میکنند.

امام جماعت اهل سنت قصرشیرین حفظ اتحاد و همبستگی ملت ایران و تمامی اقلیت ها و مذاهب جامعه در مسیر ولایت را تنها راه مقابله با دشمنان نظام عنوان کرد.

ماموستا غلامی افزود: امروز وظیفه همه مسلمانان است که با حفظ وحدت و انسجام طبق فرموده قرآن کریم با اینگونه اعمال وحشیانه تروریست های تکفیری - بعثی مقابله کرده و با قدرت برابر اعمال شوم آنها بایستند.

 امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه، ماموستا ملا قادر قادری نیز، با اظهار تأسف از حوادث تهران، افزود: اینجانب اقدامات تروریستی داعش را در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی به شدت محکوم می کنم و امیدوارم این حوادث سبب هشیاری همه و بخصوص مسئولان شود.

قادری ضمن تأکید بر اهمیت تربیت صحیح گفت: باید تربیت را جدی گرفته و بدانیم که کار امروز ما باید نجات نسل جوان باشد.

وی  سپس به حوادث تروریستی تهران اشاره کرد و افزود:  در کنار بحث اخلاقی در مسجد قباء پاوه، نسبت به اوضاع منطقه و تسلط رسانه های مجازی بر جوانان و همچنین رشد فکر تندروی هشدار دادم و عرض کردم باید خیلی هشیار باشیم؛ که متأسفانه نتیجه بحث دیروز را امروز در حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی دیدیم و شنیدیم.

ماموستا قادری با اظهار تأسف از حوادث تهران، افزودند: اینجانب اقدامات تروریستی داعش را در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی به شدت محکوم می کنم و امیدوارم این حوادث سبب هشیاری همه و بخصوص مسئولان گردد تا دیگر شاهد چنین جنایاتی نباشیم

ملا احمد شیخی امام جمعه اهل سنت شهرستان ثلاث باباجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حملات تروریستی امروز داعش را محکوم کرد.

ماموستا شیخی افزود: هیچ شخص و گروهی با هر دیدگاه و تفکری که دارند حق حرمت شکنی در این ماه مبارک رمضان را ندارند چه رسد به کشتار خونریزی.

وی بیان داشت: حادثه تهران به همه ی مردم جهان اثبات کرد که تفکر داعش یعنی حمله به تمام کشورها به خصوص کشورهای مسلمان.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: جمهوری اسلامی سال هاست که قربانی تروریسم است و تمامی خون های ریخته شده بر عهده تروریست ها و حامیان آنان است.

ماموستا شیخی خاطر نشان ساخت: این حوادث خللی در اراده مردم و جمهوری اسلامی در برخورد با تروریسم ایجاد نمی کند چرا که مردم ایران با مقاومت پرورش یافته اند.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی از همه ی مسلمانان جهان خواست در برابر تروریسم که منشا آن از استکبار جهانی و آمریکا سرچشمه می گیرد متحد شوند.

وی شهادت هموطنان روزه دار را به خانواده های قربانیان حادثه تروریستی تسلیت گفت

 ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای حوادث تروریستی تهران را شدیدا محکوم کرد.

وی با تسلیت به خانواده‌های شهدای این حادثه و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان، از اقدام توام با هوشیاری و اقتدار نیروهای سپاه، بسیج، انتظامی و امنیتی تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از همه مردم خواست با حفظ آرامش و در کنارهم بودن در مقابل ناامنی بایستند.

 ملارشید ثنایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی درتهران اظهارداشت: عزت و امنیت امروز ایران اسلامی باعث خشم دشمنان نظام وانقلاب شده است که چشم دیدن این اقتدار راندارند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب افزود: امنیت داخلی کشور در منطقه ای که هرروز شاهد حوادث تروریستی مختلفی است دشمنان مارابه تکاپوبرای اجیر کردن مزدوران تروریست انداخته است.

وی تصریح کرد: انجام چنین اقدامات تروریستی نشان از ضعف و عاجز بودن دشمنان انقلاب است که نمی توانند کوچکترین خللی در اقتدار کشور بوجودآورند.

وی بابیان اینکه دشمنان نظام اتحاد و وحدت ملت را نشانه گرفته اند ادامه داد: تروریستها از هر قومیت ومذهبی که باشند عمل آنها محکوم است و این گونه اقدامات تروریستی مورد مخالفت تمامی مذاهب اسلامی است و نمی تواند وحدت ویکپارچگی مردم را ازبین ببرد.

ثنایی خاطر نشان کرد: دشمنان درتلاش هستند تا بی امنی منطقه را با خرج کردن پولهای بسیار به داخل مرزهای کشور منتقل کنند و بااین کار دربین مذاهب وقومیتهای مختلف ایجاداختلاف کنند اما ملت بزرگ ایران اسلامی همواره نشان داده اند که چنین حوادثی خللی درایمان واراده آنها وارد نکرده و وحدت ویکپارچگی آنها در برابر دشمنات بیشتر ومستحکم تر خواهد شد




ارسال نظرات