رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان سیستان وبلوچستان با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که از حق مظلوم دفاع می کند و حکومت دینی دارد، گفت: ایران اسلامی حکومتی دارد که در آن شیعه و سنی با هم برابر هستند.
کد خبر: ۸۸۷۰۰۶۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان ، آیت الله عباسعلی سلیمانی،در جلسه اخلاق ویژه مدیران ومسئولین امر به معروف ونهی از منکر استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: مسائل دینی وحرکت در مسیر دین وانبیا رشد وتکامل انسانها را به همراه دارد .
وی با اشاره به این نکته که پایه ومبنای علم یکی است وبرگرفته از دین می باشد افزود:دین علمی است که مسائل مرتبط با دنیا، آخرت و انجام فرایض دینی و الهی واجب و مستحب را آموزش می‌دهد.

رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر در سیستان و بلوچستان افزود: اصل بنیادین دین اسلام واحد بوده وبرانجام عمل معروف ونهی از عمل منکر که در واقع دوواجبی است که در دین اسلام به انجام وعمل به آن تاکید وسفارش شده است
وی با اشاره به این مطلب که دین یک حقیقت وجوهر است که رازورمزهای بسیاری در آن نهفته شده است تصریح کرد: کتمان آگاهی از دین وظلم وستم ظالم بر مظلوم از نکات مهمی است که دشمنان با تصور پلیدشان از انقلاب ودین اسلام دارند.
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر این مطلب که ایران تنها کشوری است که از حق مظلوم وستمدیده دفاع می کند افزود:ایران اسلامی با داشتن حکومتی دینی والهی شیعه وسنی در آن از حقوق مساوی برخوردار بوده وباهم یکسان وبرادر هستند.
وی اظهار داشت:دشمن به دنبال بد نشان دادن چهره ملت ایران ومسلمانان بوده وهستند وبه دنبال از بین بردن حیا وعفت وحجاب مسلمانان هستند .
وی ادامه داد:دین تبلیغ است یعنی مجموعه ای از اعتقادات،ارزشها،است و کاری که پیامبران اسلام برای هدایت افراد زمان خود  انجام داده اند وبرای ترویج وگسترش احکام الهی وقرآن به شهادت رسیده اند.
وی هدف اصلی و بنیادین دین، راهدایت،روشنگری و رستگاری برشمردو تصریح کرد؛ پیامبران  در قالب تبلیغ دین مبعوث شده اند چرا که دین روش ویژه ای است که سعادت دنیوی واخروی انسانها را به همراه دارد.

آیت الله سلیمانی عنوان کرد: دین هم دنیا و هم آخرت فرد و جمع وهم  رابطه انسان با خدا،رابطه انسان باقیامت ورابطه انسان با جامعه  را دارد

وی با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که از حق مظلوم دفاع می کند و حکومت دینی دارد اظهار داشت: ایران اسلامی حکومتی دارد که در آن شیعه و سنی با هم برابر هستند و حجاب و عفاف تا حد زیادی مورد رعایت است؛ در حالی که دشمن چهره ایران را چهره خشن و به دور از حیا و عفت نشان داده است
ارسال نظرات