مولوی اهل سنت چابهار گفت:داعش و کشورهای سعودی از حماسه آفرینی های ایران خشمگین شده اند و عصبانیت خود را اینچنین نشان می دهند.
کد خبر: ۸۸۷۰۰۸۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به حادثه تروریستی  در تهران اظهار کرد: ما این حادثه را به شدت محکوم می کنیم و از دولتمردان و نیروهای امنیتی میخواهیم از مرزها با قدرت بیشتری محافظت کنند تا دیگر چنین مسائلی اتفاق نیفتد.
وی افزود: اقدامات گروه تروریستی داعش در هتک حرمت به مقدسات اسلامی و کشتار مردم پس از شکستهای پی در پی در کشورهای اسلامی دارد که ارباب ظلم و جور، این بار چراغ فتنه را در کشورمان روشن ساخته است
مولوی اهل سنت بیان کرد: داعش و کشورهای سعودی از حماسه آفرینی های ایران خشمگین شده اند و عصبانیت خود را اینچنین نشان می دهند.
مولوی درتکیده تصریح کرد: دشمن به مجلس و حرم مطهر امام یورش می برد زیرا امام نماد انقلاب است و می خواهند آرمان هایمان را مورد هدف قرار دهند ونمایندگان مردم را میخواهد به قتل برساند تا در کشور تشویش ایجاد کند ولی کور خوانده اند زیرا خداوند حامی مردم است و ما با قدرت در مقابل چنین اقدامات خبیصانه می ایستیم.
ارسال نظرات