استاندار اردبیل در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان عنوان کرد:
استاندار اردبیل در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: از این پس ، صدور اجرائیه های بانکی به طرح ها با اطلاع ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان انجام می گیرد.
کد خبر: ۸۸۷۰۰۸۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

ه گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،دکتر مجید خدابخش افزود : هدف این ستاد ، حل مشکلات و موانع سرمایه گذاری وفعال سازی مجدد واحدهای تولیدی راکد است و صدور اجرائیه های بانکی به واحدهای فعال ، بدون در نظر گرفتن ملاحظات اجتماعی اقدام نادرستی است . وی ادامه داد : بهتر است صدور اجرائیه های بانکی به واحدهای فعال ، متوقف وبا تقسیط مجدد بدهی ، تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت شود.

خدابخش از عملکرد برخی بانک ها در این خصوص انتقاد کرد و تصریح نمود : قرار نیست ستاد تسهیل استان بعد از گرفتاری مجریان طرح ها وارد عمل شود بلکه باید به موقع ، جلوی اقداماتی که عامل تعطیلی واحد تولیدی و گرفتاری تولید کنندگان است گرفته شود.

دکتر خدابخش تاکید کرد:صدور اجرائیه های بانکی به واحدهای تولیدی استان ، منبعد با طرح در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان انجام می شود و در این ستاد تلاش خواهد گردید حتی الامکان با در نظر گرفتن مهلت های کوتاه مدت وبلند مدت ، تولید کنندگان را در پرداخت بدهی خود به بانک ها یاری نماییم.

گفتنی است در ششمین جلسه ستاد تسهیل ورفع موانع تولید استان مشکلات9 طرح تولیدی و سرمایه گذاری استان با حضور مجریان واحدهای تولیدی و روسای دستگاه ها و بانک های عامل بررسی گردیدند که تقسیط و امحاء معوقات بانکی ، پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش ، بخشودگی جرایم و.. از جمله تصمیمات برای رفع موانع تولید این واحدها بودند.

ارسال نظرات