برای ترویج و گسترش اسلام ناب در جامعه به تلاش و مجاهدت نیاز است و همان طور که کفار برای رسیدن به اهداف خود هزینه می‌کنند، مسلمانان نیز باید برای موفقیت در اهداف و ترویج، سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی‌ها، عمل کرده و بسیار هزینه کنند.
کد خبر: ۸۸۷۰۰۸۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدرضا آزادی کناری در نشست فعالان فرهنگی این شهرستان ضمن تاکید بر اینکه سیاست یک جنگ است، اظهار کرد: همان طور که انسان در زندگی خود دچار تحولات و فراز و نشیب های اجتماعی می‌شود، در سیاست نیز فراز و نشیب‌هایی وجود دارد که افراد پس از شکست یا پیروزی در این تحولات دلاوری خود را نشان می‌دهند.

وی افزود: مسلمانان برای ترویج و گسترش اسلام ناب در جامعه به تلاش و مجاهدت نیاز دارند و همان طور که کفار برای رسیدن به اهداف خود هزینه می‌کنند، مسلمانان نیز باید برای موفقیت در اهداف و ترویج، سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی‌ها، عمل کرده و بسیار هزینه کنند.

مدیرکل سابق بنیاد تعاون سپاه مازندران گفت: همان گونه که دشمنان خود را در عصر جدید به روز و قوی می‌کنند مسلمانان نیز باید ایمان خود را به یقین برسانند تا از آلودگی‌هایی که باعث سست شدن ایمان می‌شود دور شوند و با خواندن نماز و قرآن خود را در معرض پرتو درمانی الهی قرار دهند تا به تقوای الهی برسند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها