مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد از برگزاری کارگاه حفظ قرآن کریم با هدف نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در بین کارکنان این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۱۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرگرد پاسدار سیدمحمد جزائری اظهار کرد: کارگاه حفظ قرآن کریم با هدف آشنایی کارکنان و بسیجیان با برنامه حفظ قرآن کریم و با بهره گیری از محضر حافظ کل و نفر اول سه دوره مسابقات بین المللی حفظ قرآن کریم در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد برگزار شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، افزود: این برنامه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در تمامی محافل قرآنی مبنی بر تلاش برای افزایش حافظان قرآن کریم پیگیری و برگزار گردید.

وی، روش و گفتار بزرگان دین در امر حفظ قرآن کریم را نشان دهنده ارزش والای حفظ دانست و گفت: این برنامه معنوی و محفل نورانی بصورت فصلی در این ناحیه برگزار می شود که با توجه به فرارسیدن ایام پرفیض ماه مبارک رمضان، در این ماه شریف دو کارگاه حفظ قرآن کریم جهت بهره مندی کارکنان پایور خواهر و برادر و کارکنان وظیفه و همچنین بسیجیان ناحیه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات