فرمانده سپاه دشتی:

قیام حضرت امام خمینی در 15خرداد زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است

سرهنگ غضنفری با اشاره به دستاوردهای قیام امام راحل در 15 خرداد و انقلاب اسلامی ایران گفت: قیام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نقطه عطف انقلاب اسلامی بود که در صورت حرکت نیروهای انقلاب بر اساس آرمان های امام راحل،زمینه ساز دولت یار و ظهور منجی عالم بشریت است
کد خبر: ۸۸۷۰۱۱۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ، غضنفری خاطرنشان کرد: همه نیروهای انقلاب بر اساس آرمان های امام راحل باید برای تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب، ایستادگی و پایمردی کنند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام راحل به عنوان یک شخصیت دینی با پیروزی انقلاب، معادلات جهانی را به هم ریخت، گفت: اگر ما مانند امام راحل و رهبر معظم انقلاب مقاومت، ایستادگی و با خود شناسی با حرکت عظیم انقلاب همراهی کنیم، انقلاب اسلامی می تواند مقدمه پیروزی نهایی ملت ایران در سراسر جهان باشد و این امانت را به دست صاحب اصلی خود برساند.

غضنفری با اشاره به انتظارات امام راحل از ما و نیروهای انقلاب گفت: به نظر می رسد آنچه امروز جز خواسته های قطعی و حتمی امام راحل می باشد اطاعت از ولایت فقیه است.

غضنفری بیان داشت: امام از ما انتظار دارد که ملت ایران چشم و نگاهش به سخنان خلف صالح امام راحل یعنی رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار حرکت بزرگ انقلاب باشد.

وی ادامه داد: بعد از امام راحل، رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی بعد از 28 سال از ارتحال امام، کشتی نظام را به سلامت به ساحل مقصود رسانده و همه باید مطیع ایشان باشیم.

غضنفری اضافه کرد: اگر همه ما برای دفاع از آرمان امام راحل وانقلاب اسلامی پشت سر رهبر معظم انقلاب باشیم خداوند نصرت خود را همراه خواهد کرد و جایی که نصرت خدا باشد پیروزی قطعی است.

وی یادآورشد: همانگونه امام راحل و رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر ملت در کنار هم ودر صحنه های مختلف حاضر باشند دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند و انقلاب سمت وسوی خود را می رود.

ارسال نظرات