خبرهای داغ:

بیانیه سران، معتمدین و ریش سفیدان طوائف و اقوام استان سیستان و بلوچستان در پی اقدام تروریستی در تهران

سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان، سران، معتمدین و ریش سفیدان طوائف و اقوام استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی روز گذشته در مرقد امام راحل(ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۲۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان، سران، معتمدین و ریش سفیدان طوائف و اقوام استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی روز گذشته در مرقد امام راحل(ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم کردند، متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسمه تعالی امام خامنه ای ( مد ظله العالی ): ملت ایران دارد حرکت می کند و پیش می رود این ترقه بازیی هم که رخ داد، این ها هم در اراده مردم تأثیری نخواهد گذاشت. این را همه بدانند؛ این ها کوچک تر از آنند که بتوانند در اراده ملت ایران و مسئولین کشور اثری بگذارند ... ان شاء الله کلک این ها به زودی کنده خواهد شد. ۹۶/۳/۱۷

متاسفانه دشمنان کوردل ملت ایران بار دیگر میخواستند با دو اقدام تروریستی در مرقد امام راحل ( ره ) و مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)، امنیت ایران را هدف بگیرند و با نقشه های کودکانه خود مانع پیشرفت ایران اسلامی شوند؛ اما بازهم به یاری حق و نظر امام عصر(عج) تیرشان به سنگ خورد و از رسیدن به اهداف شومشان باز ماندند.

با توجه به حضور مردم ایران در ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ ( مصادف با روز بسیج جامعه عشایری ) و خلق حماسه تاریخی دیگر برای ایران، که دوستان ما را شاد و دشمنان را به حیرت فرو برد، خفاشان شب‌پرست میخواستند با عملیات تروریستی، تلاش بیهوده ای برای ایجاد خلل در امنیت کشور کنند؛ غافل از اینکه بیدار دلان و غیور مردان سپاهی، بسیجی، نظامی و امنیتی کشور بـیدار و هوشیار بوده و در مقابل هر گونه شرارت و پلیدی ایستاده اند.

 حال می خواستند اتحاد ملت را نشانه بگیرند و تفرقه بیاندازند؛ اما نمی دانستند بعد از آن حضور شکوهمند همه ایرانیان رقابت‌ها را کنار گذاشته و متحد و یکدل برای توسعه و پیشرفت ایران گام بر می‌دارند.

زالو صفتان میخواستند در صفوف مردم رخنه ایجاد کنند، فراموش کرده بودند که مردم از ابتدای ظهور انقلاب تا به اکنون شاهد حوادث تلخ و دردناکی بوده اند؛ که این حوادث آنها را در ادامه راه انقلاب و امام شهدا استوارتر کرده است.

سازمان جامعه بسیج عشایری سپاه سلمان، سران، معتمدین و ریش سفیدان طوائف و اقوام استان سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و درخواست علو درجات برای شهدای واقعه و صبر عظیم برای خانواده های این شهیدان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان و مصدومان؛ از ملت شریف ایران می‌خواهند با اطاعت محض از فرمایشات امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و اتحاد و وحدت و همبستگی، بار دیگر همچون گذشته دشمنان قسم‌خورده این انقلاب و کشور را مأیوس نمایند.

یاد و خاطره امام راحل ( ره ) و همه شهیدان به خصوص شهیدان این حادثه تروریستی را گرامی می داریم.

 یادشان گرامی و راهشان پر رهرو.       

                              و من الله توفیق

سازمان جامعه بسیج عشایری سپاه سلمان، سران، معتمدین و ریش سفیدان طوائف و اقوام استان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار