بیانیه نماینده مردم خرم آباد در پی وقوع حوادث تروریستی در تهران

نماینده مردم شریف شهرستان های خرم آباد، دوره و چگنی در مجلس شورای اسلامی در پی وقوع حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران بیانیه را صادر کرده است
کد خبر: ۸۸۷۰۱۲۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم شریف شهرستان های خرم آباد، دوره و چگنی در مجلس شورای اسلامی در پی وقوع حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران بیانیه را صادر کرده است که به شرح ذیل می باشد :

بسم رب الشهداء و صدیقین

اینجا ایران، مهد دلیران

سلام بر رمضان، سلام بر لبهای تشنه، سلام بر فرزندان شهدا، سلام بر خانواده های شهدا؛

ملت عزیز و بزرگ ایران پس از 6 سال استماع اخبار پیروزی و رشادتهای مدافعان حرم در مرزهای سوریه و عراق در واپسین روزهای حضور داعشیان پلید در پایتخت های خود خوانده شاهد اصابت ترکش ناشی از انهدام مراکز خلافت واهیشان به ایران بودند. ایرانی که فرزندانش تشنه شهادت و نبرد با اربابان داعشند. امروز ملت ایران دیدند که فرزندان این مرزو بوم در لباس پاسدار، اطلاعاتی، انتظامی و ارتشی بی سپر و کلاه، با لباس شخصی، سلاح در دست، چگونه خدشه دار شدن غرورشان را پایان دادند.

امروز سردارانی را دیدیم که جان بر کف در صحنه نبرد حاضر شدند و جلوتر از سربازان خود بودند، رقابتی جانانه برای جهاد و شهادت در ساختمان مجلس شورای اسلامی شکل گرفته بود و غیرتمردانه می کوشیدند تا خاطر ایرانیان هرچه سریعتر آسوده شود.

از آنجا که بارها تیم های متعددی از این حرامزادگان در تور اطلاعاتی پاسداران و سربازان امنیت ایران به دام افتاده اند و خبری برای مشوش نشدن اذهان ملت منتشر نشده است ممکن است گاهی قدردان امنیت نباشیم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان عزیز بی دفاع به محضر مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و ملت شریف ایران به خصوص خانواده های داغدار؛ به عنوان سربازی کوچک در عرصه خدمت به نمایندگی از مردم غیور لرستان ضمن اعلام آمادگی از طرف جوانان و رزمندگان غیور لرستان برای دفع هرگونه شرارت در اقصی نقاط ایران و جهان بر خود واجب میدانم بر دستان و سرانگشتان پاسداران و سربازان امنیت و دفاع ایران بوسه زنم و به سینه های پر افتخار این سبز و خاکی پوشان عاشق جهاد و شهادت افتخار نمایم.

به امید روزی که شهادت نصیب همه عاشقان شود و قدردان خونهای بر زمین ریخته، برای صندلی های خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای خبر/Z

ارسال نظرات