رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام تروریستی مجلس و حرم مطهر امام راحل اقدام بزدلانه‎ای بود.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۳۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علاءالدین بروجردی در گفتوگوبا بخش خبری ساعت 14 شبکه یک سیما اظهار داشت: حدود ساعت10 صبح بود که در صحن مجلس اطلاع دادند که درگیری در مدخل ورودی ساختمان نمایندگان رخ داده است.

وی عنوان کرد: ساختمان نمایندگان که معمولا جایگاه متعلق به مردم است، از حداقل حفاظتهای ویژه برخوردار و صرفأ در حدی است که باید بازرسی صورت گرفته و کنترل امنیتی انجام شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تروریستها با استفاده از سلاح گرم از بدو ورود اقدام به تیراندازی کرده بودند و این تیراندازی طبیعتا به مامور حفاظتی وبرادرانسپاه مستقر در مدخل ورودی صورت گرفته بود.

بروجردی تاکید کرد: تروریستها افرادی بودند که آموزشهای تروریستی ویژه را هم دیده و با برنامه مختل کردن امنیت پایدار ما این اقدام را انجام داده بودند.

وی گفت: این افراد به سرعت به مدخل ورودی ساختمان نمایندگان که دفاتر ملاقات نمایندگان استانهای مختلف در هر طبقهای از آن مستقر هستند، شروع به تیراندازی به مردم عادی و تعدادی را مجروح کردند.

انتهای خبر /z

ارسال نظرات