معاون استاندار اردبیل :

دانشگاه ها باید از تحقیقات و پژوهش های جهاددانشگاهی استقبال کنند

معاون سیاسی ، امنیتی واجتناعی استاندار اردبیل گفت :باید واحد جهاد دانشگاهی در شهرستان ها هم فعالیت خود را گسترش دهند و با همت حرکت تلاشگران فعالیت جهاد دانشگاهی درسطح استان بیش از گذشته نمود پیدا کند.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۵۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ناصر نصیری در آئین تودیع و معارفه روسای جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت : واحد جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی و غیر دولتی است که با حکم و دستور امام راحل(ره)تاسیس شده و دراین مدت فعاللیت های چشم گیر و موثری در حوزه های مختلف انجام داده است .

وی گفت : باید رابطه بین جهاد دانشگاهی ، دانشگاه ها ، مراکز صنعتی و خدماتی گسترش پیدا کند که دولت هم حمایت خود را ازاین واحد به عمل خواهد آورد .

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی ایتاتدار اردبیل اظهار کرد : حوزه فعالیت جهاد دانشگاهی محدود نیست و براساس نیاز کشور وشرایط استان ها برای برای رشد و شکوفایی و نیازهای استان باید به تحقیق و پژوهش بپردازد و خوشبختانه تابه کنون اقدامات خوبی انجام شده بخصوص در حوزه آموزش و پژوهش که یکی از حوزه های مهم و ضروری است باید بیش از بیش به این حوزه اهمیت داده شود .

نصیری به اقدامات جهاددانشگاهی در موضوع ناباروری اشاره کرد وگفت : خوشبختانه در استان اردبیل اقدامات خوب و موثری در بحث نازایی و ناباروری انجام داده شده که انتظار داریم این کار ادامه پیدا کند .

وی گفت : جهاددانشگاهی از نهاد های پیشران در حوزه دانشگاهی تولید و اشتغال است که توسعه فعالیت های علمی ، اموزشی و تحقیقاتی و پژوهشی می تواند منجر به توسعه و پیسرفت روز افزون استان باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل ضمن محکوم کردن وقایع تروریستی در حرم مطهر امام خمینی (ره)و مجلس شورای اسلامی گفت : این جور اقدامات بی شک منحر به اتحاد بیشتر ملت ایران خواهد شد و مردم ایران با حفظ اتحاد و همبستگی و یکدلی خود جواب دندان شکنی به اقدامات کوردلانه عده ایی تکویری خواهند داد.

خبرنگار افتخاری بسیج:کبری عزیزی

ارسال نظرات