مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

حادثه روز گذشته تهران نشانه ضعف استکبار از اتحاد ملت بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع مردم روزه دار هادیشهر جنوبی در مسجد امام رضا(ع) ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی تهران گفت: حمله تروریستی فریب‌خوردگان استکبار جهانی به مرقد حضرت امام خمینی(ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی نشان از عصبانیت و خشم این فرومایگان در مقابل اراده و اتحاد ملّت ایران دارد.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۵۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی با تاکید بر اینکه اقدامات این نیروهای شیطانی، راه به جایی نخواهد برد، افزود: آن ها روزی در موصل اعلام خلافت کردند ولی اکنون موصل در حال پاکسازی است و آن ها به دنبال مناطق امن برای فرار هستند و مردم ما امنیت ملی و جغرافیای خود را به بهترین نحو حفظ خواهند کرد و توان و اقتدار نظام اسلامی فراتر از این هاست.

وی در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد این حادثه تروریستی اشاره و بیان کرد: معظم له فرمودند؛ ملت ایران دارد حرکت می کند و این ترقه بازی ها، در اراده مردم هیچ تاثیری نخواهد گذاشت، این ها کوچکتر از آن هستند که بتوانند در اراده ملت ایران و مسئولان کشور اثری بگذارند.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه باید در دلمان حب شهادت داشته باشیم، اظهار کرد: کشورهای بزرگ ممکن است با ما مخالفت داشته باشند، ولی جرأت تعرض به کشورمان را ندارند، چون می‌دانند روحیه جهاد در ملت ما وجود دارد و می‌دانند نظام اسلامی چون تربیت اسلامی دارد و مکتب امام حسین(ع) ملت ما را تربیت کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان تاکید کرد: بزرگترین وظیفه مردم و مسئولان در نظام اسلامی این است که راه شهدا را ادامه دهند و روز به روز بر روحیه شهادت طلبی خود بیفزایند چرا که همین روحیه حامی ولایت فقیه و رهبری و ادامه دهنده راه امام امت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها