هم زمان با سیزدهمین روز ماه مبارک رمضان ،محفل انس با قرآن کریم در حسینه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۵۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، این آیین معنوی با هدف اشاعه فرهنگ قرآن خواني در حسینه عاشقان ثارالله در جمع کارکنان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد.

صادق حاتمی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد(ع)، به عنوان دبیر اجرایی این مراسم نورانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، عنوان کرد: این محفل با تلاوت قاری ممتاز و برجسته استانی برادر دکتر زکاوتی و اسلامی اجرا شد.

حاتمی، یادآور شد: ماه رمضان با اعمال عبادی خود و انس با قرآن و در کنار دوری از گناه بستر مناسب را برای ترویج فرهنگ دینی فراهم می‌کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره انس با قرآن، تصریح کرد: در این ماه بزرگ ضروری است تا علاوه بر پرهیز از مبطلات، گوش ، چشم ، زبان و به‌طورکلی تمام وجود انسان روزه بوده و بندگی خدا را انجام دهد.

وی، به برگزاری مکرر و بیشتر این محافل اشاره کرد و اظهار داشت: این محافل موجب ترویج فرهنگ تلاوت قرآنی و انس به قرآن کریم،دربین پایوران و سربازان می‌شود.

در پایان این محفل نورانی پاسداران سپاه امام سجاد(ع)استان هرمزگان،اقدام جنایتکارانه گروهگ تروریستی و ایادی استکبار که منجربه شهادت ومجروحیت تعدادی ازهم وطنان عزیزمان در تهران گردیده را با شعارهای مرگ برآمریکا،مرگ برصهیونیست ،مرگ برانگلیس وآل سعود خائن محکوم نموده و برای پیروی و اجرای فرامین مقام معظم رهبری و دفاع از آرمانهای نظام و انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور آمادگی خود رااعلام نمودند.

ارسال نظرات