خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

آیا آقای روحانی نماینده نظام اسلامی است؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: نظام جمهور اسلامی ایران امروز به عنوان یک الگو برای کشورهای منطقه و جهان تبدیل شده بود ولی روحانی در مناظرات با متهم کردن نظام به 38 سال اعدام، به چهره نظام چنگ انداخت.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۶۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به مسائل انتخابات اظهار داشت: سخنان و رفتارهای جناب آقای روحانی به ویژه در زمان تبلیغات، ریاست جمهوری و پس از آن در صورت استمرار گواه بر عدم نمایندگی ایشان از سوی نظام، که هزینه سنگینش را ملت بزرگ ایران پرداختند خواهد بود.
وی با بیان اینکه آقای روحانی از اصول و اهداف انقلاب دورشدند گفت: نظام جمهور اسلامی ایران امروز به عنوان یک الگو برای کشورهای منطقه و جهان تبدیل شده بود ولی روحانی در مناظرات با متهم کردن نظام به 38 سال اعدام، به چهره نظام چنگ انداخت.
معبودی تصریح کرد:  فرمایشات امام عزیزمان این بود که در برابر توده های مردم به ویژه ستمدیگان مهربان باشیم و و خشم و غضب مان باید برای زورگویان و سلطه گران باشد.پس چرا رئیس جمهور ما با منتقدین خود که جزوهمین مردم هستند با ادبیات زشت و زننده به فریب کاری و بی شناسنامه بودن و ...متهم میکنند اما در مقابل در برابرزورگویان به ملت و مستکبران عاجز و ناتوانند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار داشت: یکی از اصول و اهداف نظام جمهوری اسلامی حضور شایستگان در پست های مدیریتی بود اما اقای روحانی با قرار دادن افراد مسئله دار و کسانی که هیچ گونه شایستگی ای ندارند از اصول و اهداف نظام فاصله گرفته اند. واگذار کردن پست های حساس به اطرافیان و نزدیکان خود و چشم پوشی از خطا و فساد آنها ظلم به ملت ایران است.
وی با بیان اینکه ترویج اخلاق و ارزشهای دینی از اهداف بلند نظام جمهوی اسلامی بود تاکید کرد: ترویج آزادی ها به سبک غرب به معنای ویران کردن تمام سرمایه های گرانمایه ارزشهای اخلاقی و ملی است. جناب آقای روحانی شخصیت دادن به مردمانی که نظام را با همه وجود قبول داشته و حاظر به پرداخت هر نوع هزینه ای هستند تا از نظام دفاع کنند از اصول و محکمات نظام می باشد آیا تهمت زدن این افراد با الفاظ مثل خشونت طلب ها، جنگ طلبها، افراطی ها، و با ریش خندهایی که گویای پایمال کردن شخصیت حداقل تعدا کثیری از جامعه است با اصول انقلاب و نظام تناسب دارد؟ تمام ناهنجاری هایی که سخنان و رفتار شما زمینه ساز آن است را در دادگاه عدل الهی باید پاسخگوی آن باشید.
حجت الاسلام علی معبودی تبین کرد: آقای روحانی غیر از اتهاماتی که به رقیب زدند نهادهای ملی و سرمایه های نظام را مورد اتهام زنی قرار دادند که در کنار خوشحالی ضد انقلاب حتی صدای برخی از دوستان ایشان نیز در آمد؟ اقای روحانی ایا متهم کردن نهادهای ملی جزو اهداف نظام است؟
وی در ادامه به به مسئله استکبار ستیزی پرداخت و گفتند: سلطه ستیزی در ابعاد گوناگونش از آرمانهای نظام بود. آیا پذیرش سندی ولو با تحفظ که آقایان می گویند یعنی سپردن فرهنگ کشور که زیر بنای تمام هستی ملت است به همان سلطه گرانی که تصمیم بر نابودی هویت و هستی ملت ایران رادارند و بارها این را بر زبان جاری کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار داشت: جناب روحانی شما  در این مدت در حوزه های مختلف سعی کرده اید شعارهای انقلاب را بر دست نگیرید و با قیافه روشنفکری شعارهایی حتی برخلاف نظام را سردادید. شعار انقلاب، حکومت متقین استقلال، آزادی، جهاد همه جانبه که بر گرفته از اندیشه ناب اسلام حضرت امام رحمه الله بوده و قبل از پیروزی انقلاب و تا به امروز مردم بالای دست گرفته اند حتی برای نسل سوم و چهارم انقلاب جا افتاده و در دنیای سرشار از ظلم و ستم دلهای بسیاری را مجذوب ساخته است.
وی ادمه داد: جناب آقای روحانی در هنگام تبلیغات و پس از کسب آراء اکثریت طوری حرف میزند که انگار بیان شعارهای انقلاب جرم است و هرکس خلاف شعارهای اصیل انقلاب سخن بگوید متمدن بوده والا در دنیای ارتجاعی سیر می برد و ازتمام اینها بدتر  رفتار خارج از شان یک مقام رده دوم کشور و نامزد انقلاب شکوهمند و پر آوازه انقلاب به قدری نا پسند بود که مورد اقبال و استقبال و پای کوبی معاندان و دشمنان انقلاب شده رفتارهای همچون ایفای نقش اپوزیسیون نظام و یا زیر سوال بردن عملکرد درخشان 38 ساله گذشته و افشای اسرار و حمله قرار دادن نظام دفاعی کشور و یا تاختن بر نهادهای انقلابی که دژ مستحکم مردم و نظام هستند حمایت از مجرمان و توهین و تحقیر جامعه متمدن و دها رفتاری که سوت و کف بد خواهان را فراهم آورد.
وی در پایان خاطر نشان کرد:با توجه به کارهای آقای روحانی آیا وی نماینده نظام اسلامی هستند؟ وآیا روحانی با کدام رو در مقابل ملت و خانواده شهدا و رهبری عظیم انقلاب حاظر می شوند. آقای روحانی باید نسبت به کارهای که تا الان انجام داده از نظام و ملت عذر خواهی نماید و یا با صراحت بگوید هر آنچه گفتند و کردند همچنان پای می فشارند تا ملت تکلیف خود را بداند. امیدواریم مسیر اول را انتخاب کرده و در سر بلندی ملت بزرگ ایران و نظامی که ثمره خون هزاران شهید سهیم باشند.
 
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها