بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و علوم پزشکی اردبیل بصورت جداگانه با صدور بیانیه ای حملات تروریستی اخیر دشمنان اسلام به تهران را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۶۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازابصارخبر، شورای تبیین مواضع پردیس آزادگان نیر دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با صدور بیانیه ای اقدامات اخیر گروه تروریستس در مرقد مطهر امام و مجلس شورای اسلامی را که منجر به شهادت 12 نفر و مجروح شدن 42 نفر از هموطنانمان شد را محکوم کردند.

در این بیانیه امده است:حمله تروریستی به مرقد امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنانمان موجب حزن و اندوه خاطر ملت غیور و شریف ایران اسلامی شد.

این بیانیه می افزاید: ما مردم ایران در تاریخ کشور عزیزمان از این حمله های تکفیری تروریستی کم ندیده ایم این گونه حملات تروریستی نمی تواند ما را از هدف و راه اصلی انقلابمان که با شعارهای استکبارستیزی «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر شاه» آغاز شد و نشان داد یکی از اهدافش، مبارزه با استکبار و قطع دست مستکبران از ممالک اسلامی است، باز دارد.

در ادامه این بیانیه به تفسیر معنای شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پرداخت شده و آمده است: امروز ما نیز بعنوان وارثان شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا در رسیدن به استقلال و آزادی و داشتن حکومتی برخاسته از اراده ملت و مبتنی بر احکام اسلام، که جزء اهداف این انقلاب بوده و هست، راه انقلابمان را ادامه داده و تا آخرین قطره خونمان از آن حفاظت خواهیم کرد .

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی پردیس آزادگان نیر دانشگاه فرهنگیان اردبیل در پایان بیانیه خد ضمن محکومیت اقدامات رزیلانه تروریستی ، از تمامی زحمات نیروهای امنیتی ،نظامی و نیروهای امدادی جهت برخورد قاطعانه و برقراری امنیت در کشور قدردانی نموده و با خانواده های شهدای این حملات تروریستی ابراز همدردی کرد.

امروز عظمت کار شهدای مدافع حرم و حافظان حریم کشور جلوه گر شد

در بیاینه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز آمده است:شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی علوم پزشکی اردبیل ضمن محکوم کردن این اقدامات تروریستی و ابراز همدردی با خانواده های شهداء و مجروحین ،خواستار اتخاذ روش های سختگیرانه تری در جهت مقابله با اقدامات تروریستی در آینده می باشد.

این بیانیه می افزاید:تروریسم یک تهدید در جهان امروز به شمار میرود و باید حامیان آن ها یعنی کشورهای مینیاتوری حاشیه خلیج فارس و آمریکا دست از حمایت افراطیون بردارند و در افکار شکست خورده خود تجدید نظر کنند.
وحشی گری های امروز بر جنایات افرادی که هیچ بویی از عواطف انسانی و انسانیت نبرده اند افزوده شده و چهره پلید آنها را بیش از پیش نمایان گردانید.

بعد از مدت ها امروز عظمت کار شهدای مدافع حرم و حافظان حریم کشور مشخص می شود و این حادثه باید تلنگری برای کسانی باشد که مدام در حال حمله به سپاه و بسیج و مدافعان حرم هستند و مبارزه با تروریست ها را به مذاکره و سازش گره می زنند! قطعا امنیت امروز ما مرهون خون شهداست نه قراردادهایی که با حامیان تروریسم بسته می شود.

در پایان این بیانیه بسیج دانشجویی علوم پزشکی اردبیل ضمن محکومیت دوباره این اقدامات تروریستی از دولت خواست رسیدگی به وضعیت مجروحان این واقعه را در اولویت کاری خود قرار دهند.

ارسال نظرات