همزمان با روز جهانی صنایع دستی و برگزار می شود/

آیین گرامی داشت روز جهانی صنایع دستی در اردبیل

گرامیداشت روزجهانی صنایع دستی با شعار «صنایع دستی؛ اشتغالزا، هویتساز، ارزآور» در روز جهانی صنایع دستی خرداد ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۷۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازپایگاه خبری آذرسلام، مراسم گرامیداشت روزجهانی صنایع دستی به منظور اعتلای جایگاه فاخر و پراهمیت صنایع دستی و نیز ارج نهادن فعالان و هنروران این عرصه با شعار«صنایع دستی؛ اشتغالزا، هویتساز، ارزآور» در روز جهانی صنایع دستی خرداد ماه برگزار میشود

مراسم گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی به مناسبت روز جهانی صنایع دستی روز شنبه 20 خردادماه از ساعت 11 به همت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار خواهد شد.

این مراسم با حضوراستاندار اردبیل، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان، فعالان و تلاشگران عرصه هنر و صنایع دستی و جمع کثیری از هنرمندانو علاقمندان برگزار می‌شود.

تحویل اسناد ثبت نشان جغرافیایی ملی، اعطای اولین نشان اعتماد به فروشگاه های صنایع دستی، رونمایی از تمبر صنایع دستی و تجلیل از برگزیدگان و فعالان عرصه صنایع دستی، از برنامه های پیش بینی شده برای این مراسم است.

لازم به ذکر است؛ ازبازارچه و نمایشگاه صنایع دستی که به مناسبت ماه مبارک رمضان در همان محل درحال برگزاری است نیز بازدید خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار