خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت ماه رمضان، دومین کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور کارکنان سپاه میانه در حسینیه امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۲۱۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در این محفل با تفسیر بخش هایی از این آیات نورانی، به تشریح صفاتی از متقین و کافران پرداخت و یادآورشد: عده ای همچون گروه های تکفیری، سلفی و داعشی، خود را متقتی و مصلح می دانند و کشتار مردم بی دفاع و مسلمانان مظلوم را اصلاح جامعه اسلامی قلمداد می کنند و قرآن به صراحت آن ها را مفسد معرفی می کند.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به عملیات تروریستی دیروز در استان تهران، ضمن محکوم کردن این اعمال تروریست ها، خط اسلام را خط صبر، ایثار و از خود گذشتگی دانست و اذعان کرد: این نخستین عملیات تروریستی در کشور نبوده و نخواهد بود و از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی، دشمن همواره با انجام عملیات های تروریستی، تلاش در ناامن جلوه دادن کشور و ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی کرده است اما همواره ناکام مانده و خواهد ماند.

وی افزود: دشمن زخمی از اجرای باشکوه انتخابات و مراسم باشکوه و میلیونی سالگرد ارتحال امام(ره)، تلاش در ایجاد ناامنی داشت ولی با ورود به موقع اطلاعات، سپاه و نیروهای امنیتی کشور و دستگیری و انهدام ترویست ها، در این عملیات نیز همچون گذشته ناکام و مایوس ماند.

 

حجت الاسلام امیرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری شان و منزلت بالای قرآن را خواستار حفظ قداست و رعایت ادب در پیشگاه قرآن شد و افزود: قرآن باید انیس و مونس ما در زندگیمان باشد چراکه او کتابی هدایتگر بوده و شفاعتش در پیشگاه الهی هرگز رد نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها