جلسه ستاد اعتکاف دانش آموزان شهرستان شاهرود با حضور امام جمعه و مدیر آموزش وپرورش برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۲۷۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه ستاد اعتکاف دانش آموزان شاهرود با حضور امام جمعه و مدیریت آموزش وپرورش شهرستان در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین امینی با اشاره به اجرای اعتکاف دانش آموزی گفت: اجرای این چنین برنامه های معنوی و فرهنگی در راستای تشویق و ترغیب نسل نوجوان به معنویت و دین بسیار اثرگذار است و باید این برنامه ها بیشتر شود.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا در راستای ترویج معنویت در جامعه و به خصوص در بین دانش آموزان قدم های موثر برداریم و اینجا آموزش و پرورش و تشکل های دانش آموزی نقش مهم و اثرگذاری دارند و باید در این مسیر حرکت کرد.

در این جلسه در خصوص نحوه ثبت نام دانش آموزان و مکان برگزاری اعتکاف دانش آموزی و برنامه های اجرایی در این اعتکاف بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه مقرر شد مکان های ثبت نام دانش آموزان برای اعتکاف، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، بسیج دانش آموزی وکانون ملی شهید بهشتی باشد و روزهای برگزاری اعتکاف نیز 26،25 و27 ماه مبارک رمضان برابر با 29 و30 خرداد و اول تیر 96 مقرر گردید.

لازم به ذکراست اعتکاف دانش آموزی بیش از شش سال است که با استقبال بسیار خوب دانش آموزان در ایام ماه مبارک رمضان در شاهرود برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها