مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از افزایش 2هزار و 400 تخت اقامتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۰۳۰۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ بهمن عسگری با اشاره به ایجاد یک هزار و ۵۰ شغل در یک ساله گذشته اظهار کرد:  ۸۵۰ نقطه گردشگری در استان وجود دارد که فعالیت‌های متفاوتی برای معرفی این نقاط گردشگری انجام گرفته است که می‌توان به ساخت مستند برگزاری تورهای گردشگری و... اشاره کرد.

 وی در ادامه با بیان اینکه 20 دفتر خدمات مسافرتی در استان افزوده شده است عنوان داشت: ایجاد و راه‌اندازی ۱۲ باغ گردشگری به منظور جذب گردشگر، توسعه خانه‌های مسافر برای نخستین بار و افزوده شدن ۷۶ خانه مسافر، توسعه واحدهای اقامتی به تعداد ۱۵ مورد، ایجاد دو هزار و ۴۰۰ تخت اقامتی و راه‌اندازی هفت اقامت بوم‌گردی در استان از برنامه‌های حوزه گردشگری است.

این مسئول با اشاره به  راه اندازی هفت مرکز مجوز رزرواسیون و اطلاع‌رسانی برای مناطق گردشگری در استان، بیان داشت: راه‌اندازی مجتمع گردشگری مهتاب چغاخور، ایجاد شرکت تعاونی فردوس تهلیجان، ایجاد مجموعه اقامتی، سرگرمی و تفریحی سیتی سنتر در منظریه از برنامه‌های سال جاری در راستای اقتصاد مقاومتی این اداره می‎باشد.

عسگری با بیان اینکه استان قابلیت‌های بالایی در حوزه ورزشی دارد گفت: طرح گردشگری دهکده المپیک در سامان با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان و گرفتن مجوز در حال اجرا است.

ارسال نظرات