پیکرمطهر شهید مدافع حرم درساوه تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم شهید «علی محمدی»، از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون صبح امروز بر دستان مردم شهرستان ساوه تشییع شد و در آغوش خاک آرامش ابدی یافت.
کد خبر: ۸۸۷۰۳۲۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پیکر مطهر شهید مدافع حرم "علی محمدی" از شهدای تیپ فاطمیون و از اتباع افغان که در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب‌(س) در سن 27 سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمد صبح امروز بر دستان مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان ساوه تشییع شد.

شهید مدافع حرم "علی محمدی" در حین انجام وظیفه جهادی و درگیری با تکفیری‌ها در راه دفاع از مقدسات اسلامی و به ویژه حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به فیض عظیم شهادت نائل آمد، که دو دختر هشت ساله و شش ساله و یک پسر چهارساله را از خود به یادگار گذاشته است.

پیکر پاک این شهید مدافع حرم از محل بیمارستان مدرس شهرستان ساوه بر دستان مسئولان و اقشار مختلف مردم روزه‌دار به سمت میدان شهدا و سپس بقعه امامزاده سید اسحاق(ع) این شهرستان تشییع و در جوار این امامزداه نیز به خاک سپرده شد.

گفتنی است که قبل از تشییع پیکر پاک این شهید، مراسم وداع با شهید مدافع حرم با حضور خانواده و همرزمان شهید در حسینیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

دومین محفل انس با قرآن کریم این ناحیه مقاومت بسیج در جوار پیکر شهید مدافع حرم «علی احمدی» برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات