خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

دولت به میدان بیاید/ عمل انقلابی برای رفع مشکلات مردم نیاز است

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه رفع فقر مطلق با جلسه، آمار و شعار محقق نمی‌شود، تأکید کرد: امروز دولت باید به میدان بیاید؛ چراکه عمل انقلابی برای رفع مشکلات مردم نیاز است. ضرت قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه رفع فقر مطلق با جلسه، آمار و شعار محقق نمی‌شود، تأکید کرد: امروز دولت باید به میدان بیاید؛ چراکه عمل انقلابی برای رفع مشکلات مردم نیاز است.
کد خبر: ۸۸۷۰۳۵۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸

وی همچنین با اشاره به اهمیت توجه به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در استان سمنان اظهار داشت: عقیده داریم در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی امروز درگیر تهاجم همه‌جانبه دشمن هستیم و در حوزه‌های مختلف به حضور مردم نیاز است.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: با مردمی کردن خیلی از اقدامات، توفیقات بزرگی به دست می‌آید و سازمان‌ها، نهادها و مجموعه‌هایی که وابسته به دولت یا نهادهای حاکمیتی هستند، باید وارد میدان شوند و دغدغه‌های مردم را برطرف سازند.

شاهچراغی بیان کرد: به نظر می‌آید چیزی که اتفاق افتاده است، کافی نیست و همه کارهایی که در این بخش انجام می‌شود، باید با برنامه‌ریزی دقیق و توجه به مشکلات مردم باشد.

وی تصریح کرد: امروز اگر همه سازمان‌ها و نهادها جمع شوند، باز هم نمی‌توانند چیزی که توقع نظام است، را در جامعه محقق کنند؛ مگر اینکه از ظرفیت مردم استفاده کنیم و این هم ضرورتاً نیاز به عمل انقلابی دارد.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان افزود: با شعار، جلسه و آمار کاری انجام نمی‌شود؛ وقتی به متن جامعه و کف خیابان بروید، به‌خوبی احساس می‌شود که مردم مشکلاتی دارند و باید برطرف شود.

شاهچراغی ادامه داد: خیلی از آمارهایی که داده می‌شود، باید در جامعه نمود آن را دید؛ مسؤولان سازمان‌ها به‌طور عمده گرفتار آمارها هستند ولی آمارها با واقعیت‌های میدانی و کف جامعه تفاوت دارد.

وی تصریح کرد: مشکلات مردم قابل حل است؛ اما به همراهی و همپوشانی نیاز دارد. شرایط امروز، شرایط خوبی نیست.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان افزود: رئیس‌جمهوری در دولت جدید شعار رفع فقر مطلق را داده و شعار خوبی هم هست؛ اما اگر می‌خواهد این اتفاق بیفتد، مدیران دولتی باید پای‌کار بیایند و جلسات کارشناسی استانی برگزار شود.

شاهچراغی ادامه داد: از این جلسات چیزی درنمی‌آید؛ مگر اینکه همه به میدان بروند و در عمل به مردم توجه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها