خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: به یقین اماکن، محل های استقرار، سنگرها و پناهگاه های تروریست ها از خشم سلحشوران ما در امان نخواهند ماند و اعتقاد راسخ و ایمان داریم که خشم و انتقام الهی بر سر این جنایتکاران فرود خواهد آمد و آن روز زیاد دور نخواهد بود.
کد خبر: ۸۸۷۰۳۶۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری استان، اسماعیل جبارزاده با اشاره به تحرکات تروریستی روز گذشته در تهران اظهارکرد: شاهد هستیم تروریست های تکفیری با شعار حکومت اسلامی، انسان ها را بدون در نظر گرفتن ملیت، نژاد و زبان تنها به خاطر انسان بودنشان به خاک و خون می کشند .

وی ادامه داد: دیروز در دو مرکز مهم یکی خانه ملت و دفتر مراجعه مردمی نمایندگان مجلس و دیگری آرامگاه حضرت امام راحل بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی را تروریست ها با لباس مبدل و به روش غیر انسانی مورد هدف قرار دادند .

جبارزاده با اشاره به اینکه تعدادی از هموطنان بی گناه ما در ساختمان ملاقات مردمی مجلس و در محوطه مرقد حضرت امام خمینی(ره) به شهادت رسیدند، ضمن محکوم کردن این اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی، از طرف مردم آذربایجان شرقی با خانواده معظم شهدا ابراز همدردی کرد .

وی اظهار کرد: با قطره قطره خون شهدای دیروز پیمان می بندیم که انتقام خون آن ها را از این آدم کش های پلید خواهیم گرفت و رزمندگان دلاور ما چنان برخوردی با گروه های تروریستی خواهند کرد که دیگر هیچ تروریست و آدم کشی جرات کشیدن ماشه سلاحی به سمت مردم بیگناه ما را نداشته باشد .

استاندار آذربایجان شرقی گفت: از دورترین نقطه مرزی استان تا شهرها و روستاهای آن زیر دید و نظر نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی قرار دارد و اطمینان داریم حضور همیشه در صحنه مردم در کنار اقدامات نیروهای نظامی و امنیتی ما عامل ایجاد امنیت خواهد بود .

وی از فرمانداران به عنوان روسای شورای تامین شهرستان ها خواست با همت تمام و اقتدار کامل نسبت به رصد انواع تحرکات احتمالی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اقدام کنند .

جبارزاده گفت: با توجه به پیشرفت های سپاهیان اسلام در سوریه و عراق و تنگ شدن عرصه بر دشمنان باید هوشیار تر از گذشته بود .

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی همیشه استانی امن و آرام برای زندگی مردم بوده و باید در این ایام مبارک رمضان بتوانیم فضای مناسبی برای شب های قدر و راهپیمایی باشکوه روز قدس داشته باشیم .

استاندار اذربایجان شرقی تاکید کرد: از لحظه شنیدن این خبر با قدرت و اقتدار تمام در خدمت مردم هستیم و هیچ گونه جای نگرانی برای مردم وجود ندارد .

وی ادامه داد: کسانی که نسبت به اقدامات نظامی آشنایی دارند می دانند که تحرکات دیروز تهران سخیف ترین و بزدلانه ترین اقدام نظامی است .

جبارزاده با تاکید بر اینکه به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی احسنت و دست مریزاد باید گفت، افزود: دیروز با وجود اینکه نیروهای امنیتی، سپاه و انتظامی در ساختمان مجاور مجلس با تروریست ها درگیر بودند، نمایندگان در آرامش کامل در حال طرح و بررسی لوایح بودند .

وی اضافه کرد: این امر نشان از این دارد که مردم ما در اهداف، راه، اعتقادات و باورهای خود راسخ هستند و هر کدام از ما آرزویمان شهادت است منتهی این شهادت سلاحی در جهت پیش بردن اهداف است .

استاندار آذربایجان شرقی گفت: ملتی که سلاحی چون شهادت دارند و با اقتدار تمام با رهبری امام گونه در همه صحنه ها مقتدرانه و سرافراز بیرون آمده اند، این اقدام هیچ گونه تاثیری در اراده چون کوه و آهنینش ندارد .

وی ادامه داد: این خون به ناحق ریخته شهدای ما، ما را بیشتر مصمم می کند که در کنار دیگر ملت های مظلوم جهان برای ریشه کن کردن تروریست ها از پا ننشینیم .

جبارزاده اضافه کرد: راه مبارزه با تروریست ها و قطع کامل و ریشه کنی آن ها جزو اهداف مردم ماست و امیدواریم روزی شاهد این باشیم که گروه های تکفیری و انسان های ضد بشریت نابود و ریشه کن شوند .

وی با تسلیت مجدد به خانواده های معظای شهدای دیروز اعلام کرد: راه خونین شهدا را ادامه خواهیم داد و گرفتن انتقام خون این عزیزان از تکفیری های ضد بشر جزو اهداف ماست .

استاندار آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد: هرچه زودتر شاهد نابودی کامل جنایتکاران باشیم .

وی همچنین با گرامی داشت هفته محیط زیست گفت: برگزاری این هفته فرصتی است تا توجه ویژه به مقوله محیط زیست شود .

جبارزاده با اشاره به اینکه بی توجهی به دریاچه ارومیه و ندادن حقآبه این دریاچه در طول سال ها بزرگترین بحران زیست محیطی منطقه را بوجود آورد، گفت: مردم آذربایجان شرقی شاید بیش از دیگر استان ها به اهمیت محیط زیست واقف هستند .

وی ادامه داد: مشابه همین بحران می تواند با توجه نکردن به جنگل ها، منابع طبیعی و استفاده نامناسب از منابع آبی تکرار شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در طول تاریخ تبعات بی آبی می تواند موجب از بین رفتن تمدن ها شود، گفت: در دولت یازدهم وضعیت دریاچه ارومیه به حالت پایدار رسید و پس از این به سمت رساندن دریاچه به تراز اکولوژیک آن پیش می رویم

وی اضافه کرد: طرحی در استان اجازه اجرا ندارد مگر اینکه پیوست محیط زیست آن وجود داشته باشد و مطمئن باشیم که اجرای آن زیانی به محیط زیست وارد نخواهد کرد.

جبارزاده با اشاره به اینکه نزدیک به 280 پرونده واحد تولیدی استان مشکل زیست محیطی داشتند از همکاری اداره کل محیط زیست در سال گذشته با صاحبان صنایع و تولید کنندگان قدردانی کرد.


ارسال نظرات